گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی محل کار شما باعث افزایش درآمد شما میشود

بازسازی محل کار باعث افزایش درآمد شما میشود..

 

بازسازی محل کار

بازسازی محل کار یکی از بیشترین و پر طرفدار ترین موارد در تقاضای پروژه بازسازی می باشد. زیرا با بالا رفتن عمر ساختمان ها ، آنها نیاز به تعمیرات دارند . بعضی از کار فرما ها بر این تفکر هستند که بازسازی محل کار خود بسیار پر درد سر و سخت است .

پس برای اینکه در طول تصمیم بازسازی دچار سردرگرمی نشوید و  هزینه های غیر ضرروی را به خود تحمیل نکنید ، لازم است آماده سازی های بازسازی محل کار خود را قبل از شروع به کار انجام دهید شما را دعوت به دیدن این انیمیشن میکنیم.

 

بازسازی محل کار لابی

ابتدا هدف خود را از بازسازی محل کار خود تعیین کنید

شما باید به هدف بازسازی محل کار خود فکر کنید در واقع نیاز های خود را بر روی یک کاغذ بنویسید. به گزینه هایی که فکر میکنید باعث افزایش کارایی و کیفیت کار شما میشود فکر کنید و بر روی کاغذ بیاورید. حتما به میزان بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته اید دقت کنید.

اگر محیط کار شما اداری میباشد با کارمندان خود مشورت کنید و اگر محیطی خدماتی دارید میتوانید خواسته های مشتری خود را در نظر بگیرید و در بازسازی محل کار خود به کار بگیرید.بازسازی محل کار اداره

محیط بازسازی شده محل کار خود را تصور کنید

بعد از یادداشت نیاز های کار خود میتوانید با شرکت معماری مشورت یا مشاوره بگیرید. در اینجا قابل ذکر است که گروه استودیو طراحی و ساخت تجویدی میتواند با شما مشاوره رایگان داشته باشد.

ارتباط با ما

در بازسازی محیط کار باید نقاط مثبت فضای خود را در نظر بگیرید برای مثال در بازسازی یک بوتیک لباس فروشی کف آن پارکت می باشد میتوان اگر پارکت به طرح نزدیک بود تعویض نشود و با روغن های مخصوص ترمیم گردد.

در بازسازی محل کار اداری که با تعدادی کارمند محیط تشکیل میشود برای ارتقا دادن کیفیت کار میتوان فضای استراحت کارمندان در طراحی بازسازی اداری تعبیه کرد. محل استراحت کارمندان حتما نباید فضایی بزرگ باشد.بازسازی محل کار داشتن حرکت

درواقعا یک مکان با حداقل فضای ممکن میتواند فضای استراحت کارکنان باشد . در واقع این فضا میتواند یک ارتباط چند دقیقه ای کاری هم برای گفت و گو بین کارمندان نیز باشد . داشتن پوشش گیاهی اندک که با چند گلدان یا دیواری سبز میتواند جریانی سبز و سیال در محیط ایجاد کند . تحقیقات نشان داده است که این گونه فضا ها در محل کار باعث افزایش کارای کارمندان میشود.بازسازی محل کار گیاهان بازسازی محل کار اتاق استراحت

در اینجا میتوان اشاره کرد که بازسازی مطب میتواند به بیماران حس اعتماد دهد و برای دقایقی که در مطب به سر میبرند آرامش و اطمینان به ان مکان را داشته باشند . که این کار توسط طراحی محیطی و رنگ ها به خوبی قابل انجام است.

گروه معماری تجویدی در زمان بسیار کوتاه که خواسته کارفرما بود توانست بازسازی مطب مطابق سلیقه و بودجه کم کارفرما انجام دهد که شما میتوانید ویدیو ان را ببینید.

 

بازسازی محل کار مطب

بازسازی محیط کار متعلق به اداره یا بوتیک یا برای مثال مزون داران نیست . حتی شغل هایی که دارای کثیفی های خاص خود هستند مانند مغازه های تعمیر خودرو یا مغازه های تعمیر دوچرخه یا خشک شویی ها و قالی شویی ها میتوانند محیطی جذاب داشته باشند . مهندس پدرام تجویدی به یکی از این مکان ها سر زده است میتوانید در این ویدیو ببنید.

تالار های پذیرایی با بازسازی به روز و متناسب میتوانند به افزایش درامد تالار اضافه کنند.بازسازی تالار پذیرایی سقف نقاش

بازسازی محل کار تعمیرگاه ماشینبازسازی محل کار کارواش

شما وقتی تصمیم به بازسازی  خود بگیرید قطعا و صد در صد درامد شما افزایش میابد . چرایی این موضوع کاملا ثابت شده است که وقتی یک فضا عملکردی و مطابق نیاز کارکنان یا کارمندان باشد انها از ان مکان لذت میبرند و در کیفیت کاری انها تاثیر دارد.

قطعا اگر در محیطی کسل اور شلوغ نامرتب و یا به دلیل روانشناسی رنگهایی که در محیط استفاده نشده است باعث کارایی کم افراد میشود. به زبان ساده اینکه محیط زیبا و کارامد باشد دیگرد افراد دوست ندارند از ان فضای کاری بیرون بیاییند.

تکنولوژی در بازسازی محل کار

محیط کار خود را هنگام بازسازی با تکنولوژی های روز به محیطی مدرن تبدیل میکند. امکان کنترل پیشرفته برق ، پرژکتورها ، وسایل گرمایشی و سرمایشی و … را به محیط کار خود اضافه کنید. اضافه کردن یک اتاق سمینار با امکانات پیشرفته نظیر کنترل صدا و تصویر با گوشی موبایل و تبلت هم می تواند ایده خوبی برای بازسازی محیط کار باشد.

دیوار وایت بورد

وجود یک وایت بورد یا یک دیوار بزرگ کاغذی در محیط کاری میتواند به افزایش خلاقیت کمک میکند . این وسیله مقرون به صرفه مکان زیادی را اشغال نمی کند و تنها بخشی از یک دیوار را به آن اختصاص دهید.بازسازی محل کار دیوار خلاقبازسازی محل کار وایت برد

اگر میخواهید محل کار شما حرفه ای بازسازی شود همین حالا اقدام کنید.

منابع

https://www.pinterest.com/pin/97601516913128106/

https://www.pinterest.com/pin/93168286025112501/

https://www.pinterest.com/pin/612841461780603677/

https://www.pinterest.com/pin/834151162217005931/

https://www.pinterest.com/pin/658581145491359214/

https://www.pinterest.com/pin/489977634431287517/

https://www.pinterest.com/pin/282882420332627761/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *