گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

این سبک از دکوراسیون از سبک‌های دکوراسیون سنتی غربی است که طی گذشت زمان با تغییراتی در دکوراسیون مواجه شدیم که به سبک  دکوراسیون معاصر نزدیک شد سبک دکوراسیون کلاسیک دارای نظم و ترتیب بوده که همه چیز در این سبک قابل پیش بینی است و دور از انتظار نیست خواهان سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک افرادی تجمل گرا هستند که نیاز به بودن در فضایی پر از اصالت و تاریخ دارند برای طراحی به سبک کلاسیک باید به نکات زیر توجه کنید.

کلاسیک دیزاین

این سبک دارای ویژگی های خاص خودش می‌باشد که باعث تفاوت آن با سبک‌های دیگر شده است که این سبک با نظم و ترتیب و استفاده از متریال چوب با تنظیم ترکیبات رنگی خاص حسن تمایز آن است .

کلاسیک دیزاین داخلی

این سبک اصلا با بی نظمی کنار نمی‌آید و در سبک کلاسیک ما باید برای هر اکسسوری جایگاهی مخصوص در نظر بگیریم با وجود تقارن دراین سبک می‌توان گفت این سبک دارای پایداری و استقامت است که اکسسوری‌ها و یا دکوری جات لازم باید روبروی هم و به صورت جفت قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: انیمیشن معماری و خدمات رندرینگ

دکوراسیون داخلی کلاسیک

رنگ در کوراسیون سبک کلاسیک

معمولا در این سبک  از پالت‌های رنگی آرام مثل کرم – خاکستری – نقره ای – طلایی – زیتونی – مرواریدی یا قرمز مایل به قهوه‌ای که تضاد رنگ‌های تند هستند استفاده می‌کنیم.

در سبک کلاسیک فرد به دنبال فضایی آرام و دنج است که با رنگ بندی مناسب می‌توان این حس را به وجود آورد.

مبل کلاسیک

انتخاب مبلمان

برای انتخاب مبلمان به سبک کلاسیک باید به نکاتی چون رنگ- نظم و ترتیب – تقارن دقت کنید و برای داشتن فضایی خاص و ایده ال به دنبال مبلمانی لوکس باشید .

بازسازی و نوسازی به سبک کلاسیک

برای خرید مبلمان خیلی دقت کنید زیرا شما هزینه زیادی پرداخت می‌کنید باید سال‌ها از انتخابتان لذت ببرید.

معمولا مبلمان‌های مناسب برای این سبک چوب با فرم های منحنی می‌باشد بعد از انتخاب رنگ چوب و جنس و طرح آن باید به پارچه مبل نیز خیلی دقت کنید.

پارچه‌های گلدار در کنار مبلمان‌های استیل کرم یا قهوه‌ای ترکیب بسیار جذابی است که رنگ طلایی از خصوصیات بارز این سبک است که اگر درست  و به جا از این رنگ استفاده شود بسیار زیبا است.

دکور کلاسیک

برای تزیینات دیوار ها سقف و کفپوش باید به نکات زیر توجه کرد.

ویدیو کلاسیک ببینید

برای طراحی سقف در این سبک می‌توان از گچ بری زیبا با رنگ‌هایی طلایی – کرم یا شیری استفاده کرد که امروزه می‌توان پلاستر یا فوم را جایگزین گچ بری کرد .

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک | بازسازی در تهران ، نوسازی ، انیمیشن معماری ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

برای پوشش کف بهترین کفپوش استفاده از چوب است که جایگزین مناسب آن پارکت لمینت طرح چوب است که برای سرویس‌ها سنگ‌هایی طبیعی یا کاشی‌هایی با تزیینات زیبا پیشنهاد می‌شود.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک | بازسازی در تهران ، نوسازی ، انیمیشن معماری ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

برای پوشش دیوارها می‌توان از گچ بری یا کاغذ دیواری هایی با طرح کلاسیک از جنس پارچه یا ابریشم استفاده کرد.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک | بازسازی در تهران ، نوسازی ، انیمیشن معماری ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

 

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

 

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/470485492328071311/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *