گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی آپارتمان های کوچک

در این مقاله به بازسازی آپارتمان های کوچک خواهیم پرداخت. استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، طراحی دکوراسیون ، طراحی و اجرای ویلا ، نوسازی و بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی آپارتمان های کوچک

بازسازی آپارتمان‌های کوچک مانند دیگر بازسازی‌های آپارتمان نیاز به رعایت اصول و استانداردهای اجرایی دارد.

بازسازی اپارتمان

امروزه با گسترش مهاجرت مردم از روستا و شهرستان‌ها به شهرهای بزرگ، خرید خانه‌های لوکس و گران قیمت کار چندان ساده‌ای نبوده و همین موضوع باعث می‌شود که

نوسازی خ

مردم به سمت خانه‌های کوچک‌تر بروند. اکثر مردم مقدور به خرید خانه‌های تازه ساز نیستند و به همین علت به بازسازی یا نوسازی آپارتمان‌های کوچک خود می‌پردازند.

آپارتمان‌های کوچک دارای مزیت‌های بسیاری هستند، معمولا آپارتمان‌های کوچک در مرکز شهرها هستند و از بخش‌های تفریحی – تجاری فاصله کمی دارند و

همچنین اجاره بهای آن‌ها نسبت به آپارتمان‌های متراژ بالا کمتر است و با طراحی درست می‌توان فضایی دنج و مناسب برای زندگی ایجاد کرد.

بازسازی اپارتمان کوچک

هزینه بازسازی

مهم‌ترین گزینه برای برآورد قیمت بازسازی در آپارتمان‌های کوچک، متراژ ساختمان است که به تبع هرچه آپارتمان بزرگ‌تر باشد، 

حجم بازسازی بیشتر و متریال‌های مرغوب تری لازم داریم برای مثال اگر در بازسازی نیاز به حذف دیوار باربر و طراحی و ساخت دیوار جدید داشته باشیم قاعدتا هزینه بیشتری داریم.

 تعویض شیرآلات سرویس‌ها و  تعویض لوله کشی‌ها، کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ها و بازسازی سرویس‌ها و آشپزخانه‌ها و … شامل این هزینه‌ها می‌شوند.

هر چه مصالح استفاده شده مثل سینک – شیرآلات – رادیاتور – روشویی و وان – کفپوش و کاغذ دیواری لوکس تر و باکیفیت‌تر باشد، هزینه بازسازی آپارتمان بیشتر خواهد شد.

ممکن است واژه‌های بازسازی و نوسازی به نظر یکسان بیایند، اما این طور نمی‌باشد بلکه به تعمیرات و رفع نواقص فنی برای بهتر شدن شرایط سازه بازسازی می‌گویند.

بیشتر بخوانید: سبک صنعتی

طراحی دکوراسیون

نوسازی مواردی شامل نقاشی دیوارها – کاغذدیواری – تعویض شیرآلات و … می‌گویند.

در برخی از بازسازی‌های ساختمانی کارفرما نیاز به تاییدیه و اخذ مجوز از شهرداری خواهد بود.

طراحی و اجرای ویلا

بازسازی ( نور)

نبود نور کافی از مشکلات آپارتمان‌های کوچک امروزی به حساب می‌آید، برای رفع این مشکل می‌توان دیوار های غیر باربر را حذف کرد و فضایی با نور مناسب طراحی کرد.

همچنین می‌توان جایگزین‌های بهتری برای دیوارها انتخاب کرد، مانند مانترهای آشپزخانه – استفاده از پارتیشن و طراحی کمدهایی که کمتر جلوی نور را می‌گیرند.

در برخی از آپارتمان‌ها می‌توان دیوار اتاق خواب را حذف کرد و با ایجاد اختلاف ارتفاع و طراحی پله، برای نیم طبقه فضایی با نور گیری خوب ایجاد کنیم.

همچنین فضایی زیر نیم طبقه می‌توان به عنوان کتابخانه یا برای قرار دادن وسایل غیر ضروری افراد طراحی کرد .

بازسازی و نوسازی ساختمان اداری

در نوسازی آپارتمان‌های کوچک، انتخاب سبک نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد. در خانه‌هایی با ابعاد کوچک نباید از سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده کرد.

برای مثال: در خانه‌ای با دیوار رنگی (صورتی )، استفاده از بهترین مبلمان سلطنتی و کلاسیک از لوکس‌ترین فروشگاه انتخاب درستی نخواهد بود و در چنین فضایی مبلمان باید با سبک مدرن یا مینیمال انتخاب شود زیرا مبلمان‌های کلاسیک برای فضاهای بزرگ طراحی شده‌اند.

 اجرای ویلا در تهران و کرج

 سبک مینیمال با شعار کم  بهترین گزینه برای انتخاب سبک در فضای کوچک است، زیرا تاکید بر استفاده کمتر از عناصر مختلف و شلوغ دارد.

همچنین با استفاده از کمترین مواد و مصالح تزیینی می‌توانید زیباترین آپارتمان را داشته باشید.

محدودیت‌های فضای آپارتمانی بسیار است و به راحتی نمی‌توان به فضا و طرح عمق داد، اما با استفاده از به کارگیری روش‌های ساده و اصولی می‌توان این کار را انجام داد.

بازسازی آپارتمان های کوچک

برای عمق بخشی به فضای آپارتمان، موارد مختلفی وجود دارد که بسیار تاثیر گذار است مثل انتخاب  ترکیب رنگ درست – کفپوش مناسب – کاغذ دیواری متناسب با فضا – استفاده از روتختی با کوسن‌های جذاب می‌تواند زیبایی بسیاری به فضای ما ببخشد.

بازسازی آپارتمان های کوچک | طراحی ، بازسازی ، نوسازی ، اجرای ویلا در تهران و کرج

سخن اخر

تیم طراحی استودیو تجویدی با سابقه کاری بالا و تبهر در بازسازی منزل شما آماده انجام سفارشات بازسازی – نوسازی  ساختمان – طراحی دکوراسیون داخلی هستند و برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

https://www.instagram.com/p/CCJZIF1DIKu/

استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، طراحی دکوراسیون ، طراحی و اجرای ویلا ، نوسازی و بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

https://www.pinterest.com/pin/5136987063474950/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *