گالری ما

اطلاعات تماس

انیمیشن معماری

انیمیشن های معماری و مدل سازی و رندرینگ را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حضور نرم افزار های شبیه سازی جدید در سراسر دنیا امکان ارائه هر چه بهتر پروژه ها به شما کارفرمایان محترم برای ما معماران ایجاد شده.این فرصت را غنیمت میشماریم تا با بهترین خدمات معماری ،طراحی و شبیه سازی در خدمت شما باشیم.استودیو معماری تجویدی با بروز ترین نرم افزار های دنیا پروژه های شبیه سازی و مدلینگ معماری شما را به عکس هایی رئال و همچنین انیمیشن های معماری تبدیل نماید تا شما بتوانید بهترین درک را از پروژه خود داشته باشید.

 

 

 

 

از ترفند های دیگر که امروزه در دنیا طرفدار های زیادی به جهت درک فوق العاده ای که ایجاد مینماید پیدا کرده تکنیک واقعیت مجازی یا همان VR است که شما را با ابزار های تکنولوژیک دقیقا در میانه فضا قرار میدهد و شما میتوانید با چرخش سر به جهات مورد نیاز نگاه کنید،گویا در فضا حضور دارید. خوشبختانه این تکنولوژی در دفتر معماری تجویدی قابل دسترس و قابل ارائه به شما عزیزان است.

بمونه ای از واقعیت مجازی را در زیر میتوانید ببینید.البته نمایش آن نیاز به عینک های مخصوص واقعیت مجازی دارد

 

 

 

 

این خدمات که برای اولین بار در استودیو معماری تجویدی قابل ارائه به شما کارفرمایان محترم میباشد میتواند به شما تمام زوایای مورد نیاز را نشان داده تا ضعفی در پروژه شما بعد از انجام کار باقی نماند.خدمات رندرینگ و انیمیشن و واقعیت مجازی برای تمامی خدمات استودیو معماری تجویدی قابل ارائه بوده و شما میتوانید در فرم تماس با ما خدمت مورد نیاز خود را اعلام و آن را در اولین فرصت از ما تحویل بگیرید.

هزینه خدمات فوق بر خلاف تصور خیلی بالا نبوده و میتوانید با هزینه ای منتقی و معقول این خدمات را دریافت کتید.استعلام قیمت پس از مشاهده پروژه قابل اعلام است.

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *