گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی یونان

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی یونان خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

سبک دکوراسیون داخلی یونان

سبک دکوراسیون داخلی یونان ترکیبی از عناصر قدیمی و مدرنیته است که باظاهری عملگرا و طبیعی و بدون وجود عناصری لوکس است. اغلب اقتصاد دان‌ها خواهان این سبک هستند، پالت رنگی این سبک مانند ایران باستان بوده و از حکاکی‌ها و تندیس‌های مرمر باستانی در آن استفاده می‌شود که باعث شکوه و عزمت این سبک می شود.  تنها تفاوت سبک دکوراسیون یونان باستان با ایران باستان این است که استفاده از اشکال منحنی دراین سبک است که باعث ایجاد حس حرکت و پویایی می‌شود.
سبک دکوراسیون داخلی یونان | بازسازی در تهران ، نوسازی
مشخصات سبک یونان
عدم رنگ روشن
استفاده حداقل از رنگ طلایی
استفاده حداقل از پارچه برای پنجره
طیف رنگی در نور طبیعی
سقف‌های بلند
نقاشی‌های دیواری
ستون‌های گچ کاری شده
 داخلی یونان

مبلمان به سبک یونان باستان

در این سبک استفاده از مبلمان‌هایی با چوب طبیعی مانند صندلی‌ها و کاناپه  بسیار ساده بدون استفاده از چرم و مخمل بسیار رایج است و معمولا در این سبک پایه صندلی‌ها خمیده به سمت خارج است.
 نوسازی

کفپوش در سبک یونان

معمولا از کفپوش‌های کلاسیک مانند کاشی‌های مرمر و موزاییک با نقوش پر پیچ و خم استفاده می‌شود. در این سبک استفاده از فرش چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد  اما این باعث نمی‌شود از کفپوش‌های دیگری استفاده نکنند و ترکیبی از پوشش‌های مختلف مجاز بوده که به هیچ وجه از زیبایی و اصالت کار کاسته نخواهد شد.
بازسازی در تهران

دیوارهای سبک یونانی

در این سبک دیوارها به رویکردی خاص نیاز دارند، زیرا همه چیز برای طراحی آن‌ها مناسب نبوده و فقط نوع و بافتی از گچ بری مورد انتخاب قرار می‌گیرد که سادگی را به نمایش می‌گذارد. در برخی موارد می‌توان از پانل‌هایی با جنس چوب یا سرامیک و سنگ استفاده نمود.  این سبک برای بزرگ تر کردن فضای اتاق، به ما اجازه ساخت طاقچه در دیوار را می‌دهد. گاهی اوقات صاحبان خانه تمایل به ساخت ستون دارند اما به دلیل داشتن فضای کوچک نمی‌توانند این کار را انجام دهند. این سبک این اجازه را به شما می‌دهد با ستون‌های پلی یورتان این مشکل را حل کنید.
سبک دکوراسیون داخلی یونان ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

سقف به سبک یونان

در این سبک سقف‌ها باید بلند باشد تا باعث حس آزادی شوند و چشم‌ها را به سمت بالا جذب می‌کند. برای تاکید بر بزرگی فضا از ستون‌های برجسته با گچ بری استفاده شده و در صورت امکان در سقوف از پنجره‌های مربع برای نور طبیعی و بهبود روشنایی استفاده می‌کنند و یا در قلب سقف از لوسترهایی بلند با زنجیرهایی طلایی به کار می‌برند.
لوازم جانبی یا اکسسوری در سبک یونان 
معمولا لوازم جانبی در اتاق ها سرامیک – سنگ مرمر یا کوزه ویا با لامپ های دیواری تزیین شده است که پرده‌ها به روی پنجره بسیار کم است و معمولا پرده اتاق خواب از جنس کتان یا پشم می‌باشد.
سبک دکوراسیون داخلی یونان | بازسازی آپارتمان در تهران و کرج، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

گل و گیاه

در این سبک گلدان‌های گل به ندرت دیده شده و برای افرادی که به دنبال سادگی بسیارند این سبک به شدت پیشنهاد می‌شود.
بیشتر بخوانید: بازسازی و نوسازی آپارتمان در تهران و کرج

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :
test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *