گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی  استخر در ویلا

در این مقاله به طراحی  استخر در ویلا خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی  استخر در ویلا

امروزه خانواده ها برای طراحی داخلی خانه خود بسیار برنامه ریزی می‌کنند، طراحی فضای بیرونی بنا نیز بسیار مهم است. برای مثال استفاده از استخر بسیار گزینه مناسبی است، استخر می‌تواند در فضای داخلی ویلا یا در فضای بیرونی طراحی و ساخته شود، طراحی استخر در ویلا به ارزش  ملک نیز می‌افزاید.

معمولا در طراحی استخر در ویلا در فضای باز، از بتن استفاده می‌شود که پر هزینه است.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

اما برای فضاهای داخلی از مدل های فایبر گلاس هم استفاده می‌شود.

استخر

برای ساخت استخر بتنی باید مراحل زیر را طی کنیم:

گودبرداری – بتن ریزی – عایق بندی – نازک کاری – نصب سیستم های گرمایشی و تصفیه و …

استودیو طرح و ساخت تجویدی

استخرهای مستطیلی هزینه اجرایی کمتری دارند، اما یه عده از لبه های تیز کنار استخر خود لذت نمی‌برند و سعی بر تزیین آن دارند، برای این کار از چوب – سنگ – کاشی کمک می‌گیرند.

دیزاین استخر

طراحی کفپوش برای اطراف استخر، باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای شنا می‌شود. برای طراحی، فقط روی طراحی استخر نباید متمرکز شد بلکه طراحی فضای اطراف استخر نیز بسیار مهم است که می‌تواند با نورپردازی درست، طراحی باغچه‌های زیبا و آلاچیق‌هایی با میز و صندلی های دکوراتیو مزین شود.

بازسازی شرکت در تهران

نکته دیگری که در طراحی استخر ویلا به شما کمک می کند، طراحی دیوارهای دور استخر است که می‌تواند از رنگ های سفید، خاکستری تا نارنجی و صورتی و یا استفاده از متریال هایی مثل چوب باشد.

طراحی باغ ویلا استخر

https://www.instagram.com/p/CCbYuSTDszs/

ایمنی استخر

نکته بسیار مهمی است که استخر طراحی شده ایمنی اشخاص را تضمین کند و برای کودکان و بزرگسالان خطر ساز نشود. به گونه ای که از مصالحی استفاده شود که لغزنده نباشند و در مواردی برای ایمنی بیشتر برای دور استخر، از نرده‌های ساده یا دکوراتیو استفاده شود و امکانات مناسب برای تخلیه آب و ضدغفونی کردن آن طراحی شود.

بازسازی شرکت در تهران

در نتیجه

اگر به دنبال ویلایی لوکس هستید؛ برای طراحی آن حتما به دنبال استخری مناسب باشید. برای زیبایی دو چندان ویلا از محوطه سازی درست  طبق سلیقه و نیاز کارفرما استفاده کنید، زیرا باعث می‌شود افزایش قیمت ملک شما دو چندان شود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر:

https://www.pinterest.com/pin/38843615510655678/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *