گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی باغ ویلا 1000متری

بعضی افراد فکر می کنند که با کاشتن گل و گیاه و بوته ها درختان متفاوت می توانند یک باغ ویلا خاص داشته باشند. در صورتی که این فکر کاملا اشتباه است مخصوصا طراحی باغ ویلا 1000متری، چون به نسبت زمین بزرگی که در اختیار دارید باید اصولی و علمی قدم بردارید. استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

طراحی باغ ویلا 1000متری

سعی کنید فضای نشیمن را باز ایجاد کنید. این مورد از المان های حیاتی، جزو طراحی باغ ویلا به شمار می رود. تدارک فضای باز نشیمن و مهیا سازی امکانات لازم از جمله میز و صندلی ناهارخوری، صندلی نیمکت توکار فوق العاده به نظر می رسد.

طراحی باغ ویلا | طراحی ویلا در کردان ، کرج | استودیو طرح و ساخت تجویدی

در طراحی داخلی باغ ویلا سعی کنید فضای داخلی را طوری طراحی کنید که با فضای بیرون راه ارتباطی داشته باشید و از طبیعت باغ خود استفاده کنید و لذت ببرید.

طراحی باغ ویلا | طراحی ویلا در کردان ، کرج

محوطه سازی در باغ ویلا

برای طراحی محوطه ویلای خود نباید سبک غیر مرتبط با داخل ویلا را انتخاب کرد، مانند انتخاب خاک مناسب برای محوطه سازی باغ ویلا و مصالح ساختمانی.

ساخت المان های خاص که شامل رواق برکه باربیکیو و… می شود.

ایجاد نهر در محوطه ی باغ ویلا بسیار دلشنین است. به صورت کلی وجود آب بنما و استخر، حوض یا نهر در باغ های ایرانی یکی از مهم ترین عوامل در طراحی باغ ویلا می باشد.

طراحی باغ ویلا

در زمان طراحی باغ ویلا 1000متری کف سازی در محوطه سازی باید با دقت انجام شود و در انتخاب مصالح و یا متریال توجه شود. زیرا استفاده نکردن از مصالح بومی می تواند متناسب اقلیم نباشد. استفاده و بهره گیری از انرژی برق برای روشنایی محوطه و نورپردازی های رنگی برای زیباتر شدن فضا می باشد. اگر این سیستم اصولی اجرا شود نقش مهمی در ایمن سازی و یا کاهش هزینه ها دارد. استفاده از تاسیسات مکانیکی که شامل آبرسانی و آبیاری اتومات  استخر و تاسیسات آبنما می شود بسیار کاربرد است.

تماس با ما

انتخاب سایت، ثبت ابعاد زمین، توجه به جهت طلوع و غروب خورشید، جا نمایی ساختمان، استخر، زمین بازی و …  سبک طراحی ویلای ( مدرن مینیمال کلاسیک سنتی ) 

گروه معماری تجویدی با تجربه فراوان در زمینه طراحی و ساخت ویلا به صورت تخصصی به شما کمک می کند تا رویای ویلای مورد علاقه خود را به واقعیت تبدیل کنید. اگر قصد طراحی ویلا در کرج و کردان را دارید با ما همراه باشید. 

اینستاگرام استودیو طرح و ساخت تجویدی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *