گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

در این مقاله به طراحی دکوراسیون داخلی تجاری خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

عبارت فضای تجاری به مکان هایی گفته می‌شود که به منظور کسب و کار فروش کالا های مختلف مرتبط، با زمینه های کاری از ان ها استفاده می‌گردد . طراحی دکوراسیون داخلی تجاری با توجه به نوع کالا و نحوه ارائه آن متفاوت است.

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

به طور کلی در معماری مراکز تجاری و خرید، باید به کف سازی و نور، رنگ مبلمان برای استفاده مشتری توجه ویژه ای کرد. در اجرای دکوراسیون مغازه و فضای تجاری باید به نکات زیادی توجه کرد.

طراحی دکوراسیون تجاری

 ویترین خود را متناسب با نوع محصول، نوع تجارت و کیفیت محصول چیدمان کنید. همچنین نور پردازی در ویترین مغازه و انتخاب رنگ،  در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

 

طراحی پلان اداری تجاری

 

وقتی شما تصمیم به بازسازی فضای تجاری خود می‌گیرید، باید حوضه ی تغییر و نوسازی را مشخص کنید. برای مثال: اگر تجارت شما بزرگ و تفکیک فضا نشده است و یا فضای تجاری مغازه شما مشکل سازه ای و استقامت دارد، باید مورد بازسازی قرار گیرد.

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری خ

نوآوری در دکوراسیون داخلی مغازه، تاثیر رنگ بر دکوراسیون داخلی مغازه و نورپردازی در دکوراسیون داخلی مغازه نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

 

 

پس از این که حوزه بازسازی مشخص شد، وارد بخش طراحی داخلی فروشگاه خواهیم شد. قبل از طراحی باید سوالاتی از خود بپرسید که آیا فروشگاه من ویترین یا قسمتی به عنوان بیانگر حوزه ی کاری دارد و معرف محصولات است؟

آیا نورپردازی فضای داخلی فروشگاه من کارایی مناسب دارد یا باید در گزینه بازسازی و طراحی قرارگیرد؟

آیا فضای داخلی مغازه من وجه تمایز از رقبا دارد؟

آیا تهویه فروشگاه من مناسب و دلچسب برای مستری ها می‌باشد؟

در واقع قبل از هر تصمیمی باید یک کاغذ بردارید و میزان توقع خود را از فروشگاه بنویسید. با مشاوره مهندسین بازسازی ساختمان و میزان بودجه، شروع بع تغییر در مغازه یا فروشگاه خود کنید.

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

مراحل نوسازی ساختمان به طور کلی در تجاری یا مسکونی  

دلیل دیگر می‌تواند اصلاح سازه و مقام سازی سازه باشد.

مراحل نوسازی و بازسازی در ساختمان های قدیمی

مرحله تخریب

مرحله ساخت

مرحله داخلی ( الف: گچ کاری و سقف کاذب، ب: نورپردازی، ج: کف سازی، د: رنگ دیوار و سقف، ذ: اجرای دیوار جوش یا کاغذ دیواری، ر: قرنیز، ز: چیدمان)

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری | طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

 

 

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/324681454362461791/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *