گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی ویلای در شیب

ویلای رویاهای خود را از ما بخواهید..

افرادی که تصمیم به داشتن ویلا میگیرند . قطعا عاشق طبیعت و عاشق داشتن آرامش هستند . بعضی افراد برای داشتن منحصر به فرد خود به دنبال ویلاهای اماده نمی روند . کسانی که عاشق طبیعت هستند شاید به دنبال زمین بر روی دامنه ها یا زمین ها شیب دار بروند . اگر منطقه ای که برای ویلای خود انتخاب میکنید به طبیعت صدمه نزند نگران شیب زمین نباید باشید . در اینجا طراحی ویلا بر روی شیب را توضیح میدهیم.

کسانی که میخواهند ویلایی با ویو یا منظر کوهستان داشته باشند باید با گروه مهندسی مجرب که بتواند ویلای منحصر به فرد بر روی زمین شیب دار طراحی کند .

اگر زمین شما دارای شیب است اصلا نباید ناراحت باشید و فکر کنید که یک نقطه ضعف هست . اصلا اینگونه نیست زمین شیب دار میتواند یک نقطه مثبت برای ساخت یک ویلا باشد . به شرطی که به یک معمار با علم و تخصص بسپارید .

طراحی ویلا در شیب مدرن

مراحل ساخت وطراحی ویلا در شیب

در واقع یک معمار میتواند شیب زمین شما را به منظره ی ویلای شما اضافه کند . یا میتواند از شیب زمین استفاده کند و فرم منحصر به فرد و خاص برای ویلای شما طراحی کند .

ساختن ویلا بر روی زمین شیب دار باید مراحلی را طی کند . ابتدا باید یک نقشه بردار یک نقشه معقول از زمین تهیه کند . نقشه برداری از زمین شیب دار از اهمیت خاص و بالایی برخوردار هستند .

بعد نقشه بردار نقشه سایت و زمین را به مهندس معمار میدهد و قطعا معمار فرم ویلای خاص شما را طراحی میکند . در واقع طراحی ویلا در شیب باید به تمامی نیاز های کارفرما جواب گو باشد.

مصالح باید با توجه به اقلیم انتخاب شود . نوع مصالح باید مقاوم باشد . بهترین گزینه در انتخاب مصالح باید جز دسته مصالح با حداقل تراکم گرمایی برخوردار باشد . دلیل آن این است که رطوبت را در خود نگه دارد .

زهکشی در ویلاهای شیبدار نکته ای است که باید به آن توجه کرد . زمین های شیبدار اگر با پوشش گیاهیی محافظت نشوند ، میتواندد عامل اصلی فرسایش خاک در زمین ویلا شما شوند .

حتما بخوانید : طراحی ویلا دوبلکس

طراح ویلا در شیب مدرن خاصطراحی ویلا در شیب اسکلت

 

https://www.instagram.com/p/B50fv-fgU2p/

 

 

طراحی ویلا در شیب انرژیطراح ویلا در شیب استخر

 

 

منابع: 

https://www.pinterest.com/pin/801429696175956032/

https://www.pinterest.com/pin/189714203023140192/

https://www.pinterest.com/pin/426153183465508086/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *