گالری ما

اطلاعات تماس

 نمونه طراحی ویلا

چه بودجه کافی داشته باشید، چه کم ، هزینه نمونه طراحی ویلا می تواند به سرعت از کنترل خارج شود! زیرا قیمت ها متغییر است و شما عزیزان باید برای این امر صرفه جویی کنید. به همین جهت می خواهیم نکاتی را در رابطه با هزینه بازسازی خانه به شما کاربران ارائه دهیم. استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

 نمونه طراحی ویلا

در این جا با هم نمونه طراحی ویلا می‌بینیم تا فرق بین سبک‌های ویلا سازی را بدانیم.

طراحی ویلا

 داشتن ویلا و باغ ویلا، همواره طرفداران خاص خود را دارد. طراحی ویلا باید به طور کلی در تعامل با طبیعت باشد و هدف از باغ ویلاها لمس زیبایی طبیعت است و به آرامش رسیدن در محیطی آرام است. در طراحی باغ ویلا و استخر باید به عوامل متعدد توجه کرد.

بعضی افراد وقتی اقدام به طراحی باغ ویلا ساده می‌کنند، نظر بر این دارند که طراحی باغ ویلا به ساده‌ترین حالت طراحی شود. ولی این سادگی باید تعریف اصولی داشته باشد، سبک مینیمال و مدرن می‌تواند این توقع از سادگی را برآورده کند.

نمونه طراحی ویلا | بازسازی شرکت ، اجرای ویلا ، بازسازی آپارتمان ، شرکت در تهران و کرج نمونه طراحی ویلا | بازسازی سرکت ، اجرای ویلا ، بازسازی آپارتمان ، شرکت در تهران و کرج

پتانسیل و ایده‌های زیادی برای طراحی حیاط یک ویلا باغ وجو دارد.

 عناصر طبیعی مانند بوته‌ها درختان چک استفاده از المان‌های هنری در محوطه باغ می‌تواند به بسته شدن یک منظر زیبا کمک کند. 

بازسازی شرکت نمونه طراحی ویلا | بازسازی سرکت ، اجرای ویلا ، بازسازی آپارتمان ، شرکت در تهران و کرج

از انتخاب نوع مبلمان گرفته تا اجرای صحیح استخر، یکی از مهم‌ترین عناصری است که در طراحی باغ ویلا به آن باید توجه کرد. طراحی فضای دورهمی برای نشستن در فضای سبز است، که می‌توان از مبلمانی از جنس چوب آموینیوم استیل ضد زنگ استفاده کرد. در بعضی از طراحی باغ ویلا، با تعبیه آتش دان فضای صمیمی دور آتش نیز طراحی می‌شود.

هزینه

 هزینه نقشه برداری از زمین – هزینه دریافت مجوز از شهرداری – هزینه کارشناسی محوطه – هزینه طراحی پلان و نما  با تعرفه نظام مهندسی – هزینه پرداختی بابت ثبت اسناد –مالیات – کارگران ساختمانی –  هزینه بابت طراحی روف گاردن و سیستم های هوشمند و نورپردازی – هزینه طراحی سازه – دستمزد متره و برآورد

عواملی تاثیر گذار برقیمت : میزان مساحت زیربنا – نوع توپوگرافی زمین – منطقه ساخت – مساحت موجود برای محوطه و خواسته های متفاوت کارفرما

بازسازی ویلا

سبک

ویژگی طراحی ویلا مدرن : شادابی و طراوت و تعلق به آینده – بدون تاریخ مصرف و دارای پتانسیل اقتصادی و تکنولوژی محور

ویژگی طراحی کلاسیک : تقارن و نظم و تناسیات هندسی

در کنار رنگ سفید دیواری بدون الگو به همراه قاب عکس با نقاشی میانه، به شرطی که دیوار را از سادگی دور نکند و باعث ایجاد زاویه دید شلوغ نشود.

استفاده از پنجره و پرده مناسب (پرده های نازک مثل تور سفید) و رنگ بندی درست، از دیگر نکات قابل توجه در اتاق خواب با سبک مینیمال می‌باشد. اولویت ما در طراحی، استفاده از نورطبیعی است اما برای تامین نور در شب، استفاده از نورهای مسطح که غیرمستقیم هستند که با بلاکر تابیده می شوند.

https://www.instagram.com/p/CCG2o9Ejjd2/

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

منابع تصاویر

https://www.pinterest.com/pin/44613852546256735/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *