گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی تالار پذیرایی در کرج

 

تیم طراحی دکوراسیون داخلی استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی تالار پذیرایی در کرج

وقتی شما تصمیم به بازسازی تالار پذیرایی خود می گیرید، قطعا زمان زیادی از ساخت ساختمان یا تالار گذشته و دیگر متریال و نوع سبک طراحی تالار به روز نمی باشد. البته با گذشت زمان فضاهای بزرگ بیشتر دچار تخریب و ناکار آمدی خواهند شد، بازسازی تالار پذیرایی در کرج توسط تیم حرفه ای استودیو تجویدی  انجام پذیر است. استودیو تجویدی به طور تخصصی بر روی بازسازی کار کرده و تخصص کامل در بازسازی دارد.

برای دیدن نمونه کار اینجا کلیک کنید

تالارپذیرایی بازسازی ساختمان

نیاز به طراحی جدید در تالارهای پذیرایی، با سبک ها، سلیقه روز مشتری ها و با بالاترین استانداردهای روز دنیا بعد از گذشت سال ها احساس می شود.

بازسازی تالار پذیرایی کرج

نکات طراحی در بازسازی

الف: درب ورودی تالار یکی از عوامل مهم است، از نظر روانشناسی شما اگر از همان ابتدا در نگاه مشتری قدرتمند به نظر برسید، قطعا درصد بالایی موفق خواهید بود. در بازسازی درب ورودی تالار های پذیرایی باید به نکته ی دعوت کنندگی بسیار توجه کرد.

ب: نوع طراحی دیوار ها در تالار با توجه به سبک کار شده در آن بسیار حائز اهمیت است. برای این که  تالار لوکس تر و مجلل تر به نظر برسد، می توان آن را با چوب، گچ بری و آینه قاب های کوچیک تر تقسیم کرد. با توجه به قوانین بهداشت برخی مناطق مانند دیوارها باید تا ارتفاع معین سنگ شوند.

بازسازی تالار پذیرایی در کرج ، بازسازی منزل و شرکت در کرج

ج: رنگ امیزی و پتینه کاری در تالار میتواند فضای داخلی را بسیار چشم نواز کند. اگر می خواهید هزینه زیادی را صرفه تالار لوکس کنید، می توانید بخش هایی از دیوار تالار را نقاشی های ایتالیایی کنید.

بازسازی تالار پذیرایی در کرج ، بازسازی منزل و شرکت در کرج

د: در بازسازی تالار پذیرایی، تخریب سقف یا از نوسازی سقف باید کاملا اصولی و طبق قوانین ساختمان سازی انجام شود. اکثرا با ایجاد سقف کاذب محل قرارگیری دریچه های گرمایشی و سرمایشی سالن پذیرایی را می پوشانند، سقف کاذب باید طوری قرار بگیرد که از ارتفاع فضا کم نکند. عامل مهم دیگر بلندی سقف تالار است که برای فیلمبراردی از مراسم و جو کرین بسیار کاربردی می باشد.

ر: هنگام بازسازی تالار باید به فضای ویژه توجه کرد، جایگاه ویژه باید در مکان مناسبی نسبت به درب ورودی و جای ستون های سالن پذیرایی قرار گیرد. در طراحی جایگاه ویژه می توان از گل آرایی یا گچ بری های سبک یونانی باستان استفاده کرد. عواملی چون نور، گل، مصالح، مبلمان و اکسسوری همگی  در بازسازی تالار و  جایگاه مناسب کمک بسزایی می کنند.

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

نویسنده : پدرام تجویدی

 

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/435652963933768125/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *