گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی سقف خانه

در این مقاله به بازسازی سقف خانه خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی سقف خانه

نوسازی خانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت عدم توجه به این بناها ممکن است، عوامل مختلف دچار نشست و تخریب شود و خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشند. بازسازی سقف خانه یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد .

استودیو طرح و ساخت تجویدی

 

اگر به بازسازی منزل خود فکر می‌کنید و قصد تغییر پلان دارید، باید به سازه و مقاومت ساختمان خود توجه کنید.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

 

کناف در سقف

استفاده از کناف در نوسازی سقف باعث می‌شود سقف شما به میزان دلخواه کوتاه‌تر شود. مزایای دیگر کناف این است که می‌توان نور پردازی مناسب فضا را انجام داد.

 

https://www.instagram.com/p/CC_JIeejbmc/

بازسازی خانه های فرسوده

سقف کاذب سقف

عایق حرارتی و صدا

جلوگیری از نفوذ رطوبت

کاهش ارتفاع سقف های بلند

اجرای نورپردازی بر روی سقف کاذب

پوشش مناسب برای سقف های که نمای زیبایی ندارند.

بازسازی سقف خانه | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران و کرج

بازسازی سقف کاذب گچی

یکی از ویژگی های نوسازی، سقف کاذب با گچ است که بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. امکان انتخاب انواع طراحی های زیبا از گل و بوته گرفته تا طرح های اسلیمی است. معمولا قالب هایی با طرح های مختلف از قبل ساخته شده و ملات گچ را درون آن قالب گیری می‌کنند.

سقف نیازیت 

در این سقف ها به جای میل گرد زیگزاگ، از تیرچه فلزی و آرماتور های جداگانه استفاده می‌کنند. از تفاوت های عمده تیرچه های نیازیت با سایر آن‌ها، می‌توان به عدم نیاز در آن اشاره کرد.

سقف در سازه های گوناگون به عنوان یکی از اساسی‌ترین عناصر معماری داخلی مطرح است. از این بخش در ساختمان های یک و دو طبقه برای جلوگیری از ورود نور آفتاب، برودت، باران، برف و همچنین جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود. برای افزایش جذابیت و زیبایی ساختمان، همچنین رفع عیب های آن تعمیر و بازسازی سقف دارای اهمیت است.

بازسازی سقف خانه | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران و کرج

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/429460514466859986/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *