گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

بازسازی تخصص ماست..                                                                                                         

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

بازسازی منزل مسکونی یکی از فرصت هایی است که به شما امکان داشتن فضای خوب را می دهد . تا انچه در رویای خود دارید به واقعیت بپیوند . افرادی هستند که بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی صنعتی میپسندن.بازسازی سبک صنعتی

سبک دکوراسیون صنعتی یکی از سبک هایی است که بین جوان ها بسیار پر طرفدار است . استفاده از سبک دکوراسیون صنعتی اغلب در ایران در رستوران ها و کافه ها دیده شده است . چون سبکی ارزان است . برای دکوراسیون منزل بیشتر در کشور امریکا استفاده می شود .

وقتی شما به بازسازی منزل خود تصمیم میگیرید و سبک منزل خود را صنعتی انتخاب می کنید باید این اصول را رعایت کنید . 

ترکیب عناصر قدیمی و مدرن فضایی خاص و منحصر به فرد در خانه به وجود می اورد . در این سبک  از عناصری استفاده می شود که گرما وصمیمیت را به فضا القا کند . در سبک طراحی داخلی صنعتی تلاش بر این است مصالح اصلی نمایان باشند  . رو کوش های کمتری روی دیوارها باشد .

https://www.pedramtajvidi.com/landingpage/

بازسازی سبک صنعتی اجر

اصول در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

از مصالح ساختمان به عنوان ساختار اصلی فضا مانند اجر و بتن استفاده می شود . سطوح فلزی و چوبی در سبک دکوراسیون صنعتی میتواند هنگام بازسازی منزل شما به نزدیک شدن به این سبک کمک کند . فلز و پنل های چوبی در سقف راه پله ها و پنجره ها وقتی استفاده شود فضا بیشتر به سبک دکوراسیون داخلی صنعتی نزدیک می شود .

لازم به ذکر است که چوب در کف خانه هایی که به سبک صنعتی دکور شده اند ، نیز کاربرد دارد و میتوان از الوار های چوبی با پارکت های چوبی در کف فضا استفاده کرد .بازسازی سبک دکوراسیون داخلی صنعتی اتاق

رنگ در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

استفاده از رنگ های روشن و سفید در این سبک ممنون است . به این دلیل کاربردی ندارد که از گرمی فضا کم میکند . از رنگ های خنثی و رنگ های طبیعی میتوان در هنگام بازسازی منزل خود استفاده کنید .

 برای اینکه فضای سرد و خشک دکوراسیون صنعتی از بین برود از رنگ های قهوه ای خرمایی نارنجی باید در ترکیب رنگی دکوراسیون استفاده بشود . وقتی در دکوراسیون خود از مصالح طبیعی مثل اجر چوب سنگ استفاده کنید در واقع رنگ های گرم طبیعی را وارد رنگ بندی فضای خود کردید .

اکسسوری و مبلمان استفاده شده در این سبک باید حس و حال فضای صنعتی قرن 20 را یاد اوری کند . استفاده از ساعت های بزرگ فلزی ، قاب های نقاشی همه این موارد کمک میکند فضای شما به سبک دکوراسیون صنعتی بیشتر نزدیک شود .

اکسسوری در سبک صنعتی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *