گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل به سبک کلاسیک

                                                                          بازسازی تخصص ماست..                                                                                                                                           

بازسازی منزل به سبک کلاسیک

بازسازی منزل مسکونی یکی از فرصت هایی است که به شما امکان داشتن فضای خوب را می دهد . تا انچه در رویای خود دارید به واقعیت بپیوند . افرادی هستند که خواستار این هستند که بازسازی منزل به سبک کلاسیک باشد .بازسازی به سبک کلاسیک مبلمان

در بازسازی به سبک کلاسیک باید به نکاتی توجه کرد که اصول این سبک هستند .

امروز در جهان با این موذاجه هستیم که دیگر کل ساختمان و خانه ترکیب نمی شود . و گزینه بازسازی راه حل مناسب برای توسعه و زیباسازی است . بازسازی این امکان را به شما می دهد با هزینه کم تر و زمان بسیار کمتر تغییرات را در منزل یا ساختمان خود ایجاد کنید .

رنگ در سبک کلاسیک

پالت رنگی که در سبک کلاسیک استفاده می شود باید از گزوه رنگی بژ ، کرم  ، خاکستری ، نقره ای ، قرمز باشد . اگر درصد رنگی خنثی زیاد باشد فضا یاداور سبک مدرن خواهد بود . بهتر است برای گرمتر شدن فضا درصدی از رنگ بندی فضا از رنگ های گرم استفاده شود .

بازسازی سبک کلاسیک رنگ

 

دیوار در سبک کلاسیک

پانل های استفاده شده بر روی دیوار باید کاملا دارای تزیینات باشد . استفاده از پنل های چوبی و کاغذ دیواری به عنوان الگو کلاسیک روی دیوار دیده می شود . در واقع دیوار ها نباید ساده راها بشوند .

بازسازی سبک کلاسیک دیوار

مبلمان در سبک کلاسیک

مبلمان در سبک کلاسیک باید دارای تزینات باشند . رنگ های مبلمان باید کرم و یا قهوه ای با تزیینات گل دار و یا خطوط راست و مستقیم بافته شده با رنگ طلایی که نمونه ای سبک کلاسیک است . پارچه استفاده شده در مبلمان کلاسیک بهتر است طرح دار باشد .

بازسازی سبک کلاسیگ گچ بری

اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم خانه ای که دارای این اصول باشد سبک کلاسیک دارد .

نظم و تقارن در سبک کلاسیک اصلی مهم است . تعریف نقطه کانونی در فضا امری مهم است مثل شومینه و اینه کاری . استفاده از تزیینات بی شمار

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *