گالری ما

اطلاعات تماس

 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

در این مقاله به جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه خواهیم پرداخت. استودیو معماری تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در چهارباغ و سرخاب ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

اشپزخانه فقط محلی برای پختن غذا نیست. زیرا افراد خانواده ساعات طولانی را در فضای آشپزخانه سر می کنند. باید جدیدترین مدل کابینت اشپزخانه را در نظر بگیریم که به کارایی و کارامدی فضا به ما کمک کند.

نمونه کابینت آشپزخانه

پس باید فضای آن دارای اصولی باشد که مکانی بهینه داشته باشیم. بازسازی اشپزخانه بسیار با دقت باید انجام شود.


استودیو معماری تجویدیمی بایست بسیار با احتیاط و  با در نظر گرفتن همه عوامل صورت گیرد. تاسیسات و تهویه و لوله کشی در بازسازی جزو اولین گزینه ها می باشد که باید بررسی شود. اگر مواردی که ذکر شد مورد توجه قرار نگیرد باعث می شود بازسازی شما بیهود باشد و افزایش هزینه برای شما به همراه خواهد داشت.

استودیو معماری تجویدی

کابینت در آشپزخانه عنصری مهم و تاثیر گذار است. در اینجا باهم به بررسی اصول کابینت آشپزخانه مدرن میپردازیم. کابینتی که از چوب ام دی اف و یا های گلاس استفاده شود و دارای جزییات طراحی نباشد را کابینت طراحی مدرن می گویند. در واقع کابینت های کلاسیک و ممبران دارای گل هایی به عنوان سر در و یا سر ستون هایی برای تزیین کنارهای هود، که تماما با جزییات هستند می باشد.

خاص آشپزخانه

https://www.pedramtajvidi.com/contact/

اگر خانه شما به سبک مدرن یا مینیمال طراحی شده است. شما باید در اشپزخانه سادگی را انتخاب کنید و جزییات را فراموش کنید. لازم به ذکر است منظور از سادگی تعداد کم کابینت نیست. منظور حذف خطوط اضافه و شلوغ و دور کردن گل و کنده کاری می باشد.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه | طراحی ویلا در چهارباغ و سرخاب | بازسازی شرکت در کرج

نکات مهم جدیدترین مدل کابینت‌آشپزخانه

یکی از مواردی که در طراحی اشپزخانه باید رعایت شود، رعایت اندازه های استاندارد بین کابینت ها و فضاهای داخلی کابینت ها می باشد  عرض راه رو یا پیش خوان آشپزخانه باید حداقل 06/1 متر باشد. راه های عبور حداقل باید 9/0 متر باشد.

کابینت اشپزخانه لاکچری

رعایت مثلث کار در اشپزخانه باعث می شود، کار در اشپزخانه بسیار راحت باشد. به معنای ارتباط بین یخچال، گاز و سینک به صورت مثلثی باشد که نزدیک به هم باشند. تا بهره وری افراد سریعتر و بیشتر باشد.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه | طراحی ویلا در چهارباغ و سرخاب | بازسازی شرکت در کرج

نمونه کار

استودیو معماری تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در سرخاب و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *