گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون داخلی با رنگ آبی

دکوراسیون داخلی با رنگ آبی

    بعد ازبازسازی خانه باید به چیدمان و طراحی دکوراسیون فکر کرد و طراحی کرد . افرادی دوست دار رنگ ابی هستند . در اینجا باهم به بررسی دکوراسیون داخلی با رنگ ابی میپردازیم.

ترکیب رنگ ابی با رنگ های دیگر باید به صورت اصولی و فکر شده انجام پذیرد. تا فضا حس خوبی داشته باشد .دیزاین ابی سرویس بهداشتی

از نظر روانشناسی رنگ ابی خوش بینی به همراه دارد . ارامش یاد اور اسمان زیبا و دریا بی کران است . اگر قصد دارید در اتاق خواب خود به راحتی و با ارامش به خواب بروید از رنگ ابی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود استفاده کنید .

رنگ ابی در معماری ایران بسیار پر کاربرد است . ترکیب رنگ ابی و رنگ کرم بسیار جذاب است . مثال ترکیب رنگ ابی و رنگ کرم را میتوان در کاشی کاری ها دید . ترکیب ابی و سفید همیشه تداعی کنند حس پاک و بکر بودن است .

رنگ ابی ویژگی اجتماعی بودن دارد به همین خاطر توصیه میشود در اتاق نشیمن استفاده شود.

 

حتما بخوانید

دکوراسیون ابی

ترکیب دکوراسیون داخلی با رنگ آبی و سبز

رنگ های سبز و ابی چون جز دسته از رنگ های سرد هستند جلوه های خاصی به خانه شما می دهد . چون ماهیت این دو رنگ سرد هست حتما باید از رنگ های گرم به صورت لکه در فضا ایجاد شود که تعادل در فضا ایجاد کند .

ترکیب  رنگ آبی و مرجانی

رنگ مرجانی جز رنگ های پر طرفدار بین خانم ها است . ترکیب این رنگ با ابی بسیار جذاب و دلنشین میشود . رنگ مرجانی رنگ شاد و پر انرژی است که ترکیب ان با رنگ ابی تعادل بین ارامش و شادی بین این دو رنگ ایجاد میکند.

متوانید اتاقی داشته باشید با پرده های مرجانی و رو تختی به رنگ ابی و اکسسوری های مرجانی رنگ که ست بسیار اصولی و طیف رنگی مناسب در اتاق شما ایجاد می شود .

https://www.instagram.com/p/B8MV1T5joDn/دکوراسیون ابی داخلی ابی داخلی دکوراسیون

https://www.pedramtajvidi.com/contact/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *