گالری ما

اطلاعات تماس

رابطه بازسازی ساختمان و تبلیغات

بازسازی تخصص ماست..

 رابطه بازسازی ساختمان و تبلیغات

بازسازی محل کار شما بهترین تبلیغات برای کار شماست . در اینجا قصد داریم درباره رابطه بازسازی ساختمان و تبلیغات چند نکته متذکر شویم .

درواقع محل کار شما و کیفیت کار شما میتواند بهترین تبلیغ برای شما باشد . مهم نیست چه شغلی دارید . مهم این است که مشتری هنگام ورود به محل کار شما حس خاص بودن و راحتی و اعتماد و قدرت و عوامل دیگر را در محل کار ببیند . وقتی دست به کار می شوید و محل کار خود را بازسازی به این موارد دست می یابید :

ایجاد نظم و هماهنگی در محیط ، استفاده بهینه از فضا ، افزایش بازدهی کارکنان ، ایجاد احساس رضایت و حس خوشایند ، مدیریت بهتر و آسان تر تمام بخش ها توسط مدیر بخاطر نوع چیدمان وسایل دفتر کار

 

بازسازی محلکار

بازسازی تبلیغ

نور پردازی ، تبلیغات ،بازسازی

شما میتوانید با نورپردازی مناسب محل کار خود را چشم گیر کنید . در واقع با رنگ های سازمانی خود میتوانید نورهایی ایجاد کنید و به تبلیغ شغل خود بپردازید .روشنایی جز عواملی است که در محل کار باعث افزایش کارامدی می شود . پس به روشنایی فضای داخلی محل کار خود دقت کنید .

 

استیکر ، تبلیغات

یک نکته دیگر که هنگام بازسازی محل کار میتوان از آن استفاده کرد برای تبلیغ شغل خود چسباندن استیکر است . با استفاده از استیکر های چاپی آماده یا چاپ استیکرهای سفارشی منحصر به فرد شغل خود ، می توان یک تبلیغ خوب برای کار خود انجام داد .

بازسازی استیکر

بازسازی ورودی ساختمان ، تبلیغات

اگر شغل شما در مغازه است میوانید با دیزاین ورودی مغازه خود برای شغل خود تبلیغ کنید .

بازسازی فروشگاه

شرکت معماری طراحی و ساخت تجویدی به صورت تخصصی بر روی بازسازی فعالیت می کند . تجربه در زمینه بازسازی کارخانه ، مطب ، فروشگاه  گروه معماری تجویدی این تضمین را به شما می دهد که فعالیت و کیفیت محل کار شما بعد بازسازی بهبود بخشد . این گروه تلفیق نظریه های علمی با روش های علمی است .

تماس با ما

منابع عکس:

https://www.pinterest.com/search/pins/?q=%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82&rs=typed&term_meta[]=%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%7Ctyped&term_meta[]=%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%7Ctyped

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *