گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی و نوسازی آپارتمان در تهران

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی یکی از جنبش‌های معماری در اواخر قرن بیست می‌باشد که خواهان این سبک روز به روز و به ارامی درحال افزایش است. به طور کلی این سبک دارای ظاهری مدرن وظریف و خیره کننده اسن که می‌تواند هرکسی را به وجد آورد. این سبک در عین مدرن بودن، ظاهر مینیمال خودش را حفظ کرده و سعی بر دوری از سبک‌های سنتی دارد .

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

اصول طراحی این سبک استفاده حداقل از مبلمان‌های ساده و تمیز، کاربردی بودن فضاهای روشن است که این سادگی در طراحی باعث محبوبیت و خواهان این سبک شده است.

اسکاندیناوی

اصل‌های طراحی به  سبک اسکاندیناوی

مبلمان 

مبلمان بخش بزرگی از طراحی داخلی است که به راحتی سبک و تم کلی فضا را منعکس می‌کند. در این سبک مبلمان‌های مدرن و براق با رنگ بندی‌های ملایم و روشن می‌تواند زیبایی کار را دو چندان کند.
سبک مبل اسکاندیناوی

کفپوش چوبی

هدف اصلی در این طراحی، ایجاد ارامش و سادگی است. بهترین گزینه برای انتخاب کفپوش، استفاده از کفپوش‌های چوبی با رنگ‌های روشن است مثل: چوب درخت بلوط  یا گنجشک که باعث زیبایی خاصی در این سبک می‌شود.

دکوریجات مدرن و ساده

در این سبک دکوریجات مدرن و ساده مثل قاب عکس‌های زیبا به صورت پراکنده ولی با نظم خاص در کنار هم قرار می‌گیرند که معمولا صفحات پشتی این قاب عکس‌ها با متریالی بدون رنگ و مات برای جلب توجه بیشتر خواهان این سبک استفاده می‌شود.
اکسسوری اسکاندیناوی

فضای منظم سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

در این سبک فضاها به دور از پیچیدگی با نظم و ترتیب در کنارهم قرار می‌گیرند. بنابراین اتاق‌ها با مواد ساده و رنگ‌های کمرنگ تزیین می‌شوند و معمولا با قفسه‌هایی که داخل آن‌ها از دکوریجات کاملا مدرن است استفاده می‌کنند. شعار این سبک مانند مدرن کمتر بیشتر است می‌باشد برای فضایی آرام و تمیز و آرامش بخش است .
دیزاین اسکاندیناوی ، استودیو طرح و ساخت تجویدی
رنگ خنثی 
در این سبک تنالیته رنگ‌های کم رنگ مثل آبی آسمانی  – کرم – خاکستری یا سفید است که به رنگ‌های تجاری این سبک نام گرفته‌اند. امروزه معمولا طراحان داخلی برای روح بخشیدن به فضا از ترکیب رنگ‌های  صورتی چرک یا سبز دریایی استفاده می‌کنند.
نوسازی آپارتمان در تهران و کرج ، طراحی و اجرای ویلا در کردان
نورطبیعی
 در این سبک، برای جان بخشیدن به فضای طراحی شده استفاده از پنجره‌های بزرگ با نور طبیعی به شدت توصیه می‌شود و باعث بزرگ‌تر شدن فضای داخلی شما می‌شود .
پارچه های زمستانی 
استفاده از پارچه‌های گرمی مثل چرم – کتان یا پشم پیشنهاد مناسبی برای استفاده از آن‌ها در دکور می‌باشد، زیرا باعث ایجاد فضایی دنج و آرام می‌شود.

گل و گیاه سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

با استفاده از این عنصر زنده، می‌توان به فضای مورد نظر روح بخشید و همچنین از ضروریات دکوراسیون اسکاندیناوی می‌باشد.
بازسازی و نوسازی آپارتمان در تهران و کرج ، طراحی و اجرای ویلا در کردان
استفاده از چوب و فلز
در طراحی دکوراسیون اسکاندیناوی ما برای کفپوش از چوب استفاده می‌کنیم ولی در قطعات مبلمان برای میز جلو مبلی یا میز نهارخوری از فلز نیزمی‌توان استفاده کرد یا دیوار کوب‌های مسی یا آویزهایی از جنس برنج ترند محبوبی می‌باشد.
سبک دکوراسیون داخلی ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :
test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *