گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی باغ ویلا سنتی

اکثر افراد در جامعه دوست دار سبک مدرن برای ویلا سازی هستند اما این درحالی است که با طراحی باغ ویلا سنتی حس خوب و بهتری به مشتری ها القا می شود. در این مطلب با طراحی باغ ویلا سنتی آشنا خواهید شد. استودیو معماری تجویدی با به روز ترین روش، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در تهران و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی تخصص ماست…

طراحی باغ ویلا سنتی در تهران

سعی کنید همیشه سبکی از زندگی را برای خود انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می کنید و حالتان با آن سبک از زندگی خوب است. بعضی افراد عاشق رنگ و آجر و فرش هستند ولی چون دنیای مد به سمت مدرن مینیمال حرکت می کند، این نوع طراحی ها را برای خانه یا ویلای خود انتخاب می کنند که اصلا حال دلشان خوب نیست.

طراحی باغ ویلا سنتی
طراحی باغ ویلاسنتی باید کاملا سنتی و ایرانی طراحی شود.

طراحی باغ ویلا

این ایرانی بودن در مناطق مختلف کشور متفاوت است. منظور از این جمله این است که اگر یک باغ ویلا قرار است در جنوب کشور طراحی و اجرا شود باید حتما متناسب با سنت خطه ی جنوب کشور و المان های اصلی معماری ایرانی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بپردازد.
نمای آجر می تواند تمام سخن یک باغ ویلا سنتی را بازگو کند. طراحی تراس و بالکن به عنوان بهار خواب می تواند فضایی دنج برای دوستداران باغ ویلا به سبک سنتی باشد.

باغ ویلا سنتیعناصر مهم در طراحی‌باغ ویلا در تهران

یکی از مهم ترین عنصر هایی که در باغ های سنتی ایرانی باید طراحی شود حوض و یا حوضچه می باشد.

طراحی ویلا در تهران و چهار باغ | طراحی باغ ویلا سنتی | استودیو معماری تجویدی
حوضی که شما طراحی می کنید می تواند به آلاچیق شما دسترسی داشته باشد یا با تخت های سنتی چوبی فضای نشیمن افراد را به وجود آورید.


باغ های ایرانی همیشه در طول تاریخ دارای گیاهان و پوشش گیاهی زیادی بوده اند. از تاثیر درختان و پوشش گیاهی غافل نشید. به تناسبات رنگ گیاهان و مصالح ساختمانی توجه بیشتری داشته باشید. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ سبز درختان بسیار چشم نواز است. سعی کنید کف پوش و سنگ های باغ را با توجه به طیف رنگی اطراف آن انتخاب کنید.

طراحی ویلا در تهران و چهار باغ | طراحی باغ ویلا سنتی | استودیو معماری تجویدی
نکته قابل توجه در طراحی باغ ویلا سنتی استفاده از شیشه های رنگی است که فضای داخلی را بسیار جذاب می کند.

طراحی ویلا در تهران و چهار باغ |

استودیو معماری تجویدی تجربه ساخت و طراحی ویلا سنتی در چهارباغ  را دارد که مطابق سلیقه و نیاز کارفرما تمام نکات معماری سنتی ایران را رعایت کرده است و از به روز ترین تکنولوژی ها در طراحی و اجرای ویلا ها استفاده می کند مانند: سونای خشک ، تونل مه و کوره ی نان پزی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *