گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی باغ ویلا و استخر

در این مقاله به طراحی باغ ویلا و استخر خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی باغ ویلا و استخر

داشتن ویلا و باغ ویلا همواره طرفداران خاص خود را دارد. به طور کلی طراحی ویلا باید در تعامل با طبیعت باشد و هدف از باغ ویلاها لمس زیبایی طبیعت است و به اآرامش رسیدن است. در طراحی باغ ویلا و استخر باید به عوامل متعدد توجه کرد. 
باغ ویلا کلاسیکیکی از مهم ترین عناصری که در طراحی باغ ویلا به آن باید توجه کرد، انتخاب نوع مبلمان و اجرای صحیح استخر می باشد. طراحی فضای دورهمی برای نشستن در فضای سبز است که می‌توان از مبلمانی از جنس چوب، آلمینیوم و استیل ضد زنگ استفاده کرد. در بعضی از طراحی باغ ویلا با تعبیه آتش دان فضای صمیمی دور آتش نیز طراحی می‌شود. 
باغ ویلا

استخر

در انتخاب فرم و شکل استخر محدودیت وجود ندارد، تقریبا استخر با هر فرمی که مطابق سلیقه کارفرماست قابل اجراست.
این شکل باید با طرح کلی معماری و لنداسکیپ مطابقت و هماهنگی داشته باشد.
استخر کوچک
یکی از مقرون به صرفه ترین شکل استخر فرم مستطیل است که ساخت، شیب بندی، آب بندی و تمیزنگه داشتن آن آسان است.
انتخاب محل استخر از اهمیت ویژه ی برخوردار است. حتی المکان استخر باید در طول روز از نور روز برخوردار باشد، اندازه استخر را زمانی معین می‌کنید که به این نکات توجه کنید.
استخر مدرن
برای ساخت استخر در زمین خود چقدر فضا می‌توانید در نظر بگیرید؟ چند نفر از استخر استفاده می‌کنند؟ از استخر خود به چه منظور میخواهید استفاده کنید؟ ورزشی تفریحی درمانی و..
استودیو طرح و ساخت تجویدی ، بازسازی آپارتمان در کرج
در انتخاب نوع عایق بندی باید دقت کنید زیرا باید در برابر نمک ها، مقاوت مکانیکی، انعطاف پذیری، چسبندگی و در برابر تغییرات سریع دمایی مقاوم باشد.
طراحی باغ ویلا و استخر | طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج
در باغ ویلا گیاهان مورد استفاده باید متناسب با اقلیم منطقه باشد تا سازگاری و دوام بالا داشته باشد. ترکیب پوشش گیاهی، آب نما و حوضچه می‌تواند آرامش اخر هفته شما را در باغ ویلای خود به نحوه احسن انجام دهد. شما می‌توانید از آب نماهای مدرن یا کلاسیک متناسب با سبک طراحی باغ ویلای خود انتخاب کنید.
استودیو طرح و ساخت تجویدی ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :
test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *