گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی

در این مقاله به طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی

سال های زیادی هست که طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی به دست افرادی خاص قرارگرفته است. برای آن که کسی خانه ی مدرنی داشته باشد باید به متخصصین این رشته رجوع کند و پول زیادی را هم پرداخت نماید.

دیزاین لوکس
اما در سال های اخیر با وجود تکنولوژی و دسترسی راحت افراد به اینترنت و حجم زیادی از اطلاعات درباره دکوارسیون داخلی می توان به، به روز ترین سبک های دکوراسیون داخلی و ترند های سال در دیزاین منزل، دسترسی پیدا کرد و طرح را در خانه یا محل کار خود اجرا کرد. 

مدرن دکوراسیون

رنگ

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی یکی از مهم ترین عواملی است که به فضا روح می بخشد. در واقع یک دکوراسیون صحیحی و اصولی به دانش عمیقی از رنگ ها وابسته است. وقتی افراد روانشناسی رنگ ها را بدانند در واقع فضایی را طراحی خواهند کرد که با روحیه و شخصیت شما هم خوانی دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی رنگ
بافت

وقتی در دکوراسیون داخلی مسکونی شما از متریال های بافت دار استفاده می شود، در واقع به فضای خانه خود زیبایی می بخشید .

حتما بخوانید دکوراسیون داخلی با رنگ بنفش

استودیو طرح و ساخت تجویدی

بعضی از افراد بر این باور هستند که با رنگ کردن دیوار خانه، فضای خانه خود را دلنشین خواهند کرد اما این اشتباه است، بخش مهم به کارگیری بافت ها و استفاده از اکسسوری هایی که بافت دارند، دقیقا به خانه شما جان می بخشند.

 

برای مثال یک رو میزی پشمی کنار یک مجسمه کاملا منیمال تصور کنید، یا برای سبک در نظر داشتن ایرانی، یک رومیزی سوزن دوزی شده یا ترمه کنار یک جا شمعی چوبی به فضای شما روح میبخشد و بسیار دلنشین است .

استودیو طرح و ساخت تجویدی
نکات مهم

لازم نیست تمام دیوارها یک دست رنگ شوند و یا بالعکس لازم نیست همه دیوارهای خانه کاغذ دیواری شوند، باید به طور خاص دیوارهایی برای کاغذ، رنگ و حتی پتینه انتخاب کرد.طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی
چوب را هرگز فراموش نکنید در دکوراسیون، چوب می‌تواند گرمای خانه شما را تامین کند.

طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج
اگر کودک یا نوزاد دارید حتما از استیکر های کودکانه و خلاقانه در اتاق کودک خود استفاده کنید .

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج
به هیچ عنوان به عکس های گوگل یا پینترست اعتماد نکنید، زیرا همه عکسایی که شما مشاهده می نمایید کاربردی نخواهند بود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

 

یک نکته مهم در دکوراسیون این است که از مبلمان یا طراحی استفاده کنید که بتوان از آن عملکرد گرفت. در واقع اگر وسیله ای در خانه شما وجود دارد که نه جنبه تزیینی دارد و نه جنبه کاربردی، سعی کنید آن را کنار بگذارید زیرا به لحاظ عملکردی و نظر فنگ شویی، انرژی خانه شما را می گیرد.

https://www.instagram.com/p/B-H6JuuDM9W/

استفاده نمودن از فرش را هیچ گاه فراموش نکنید، فرش ایرانی یا فرش های فانتزی می تواند بافت به فضای شما ببخشند.

طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

 

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/740631101210779217/

https://www.google.com/search?q=interior%20design&tbm=isch&tbs=isz%3Al&hl=en&ved=0CAEQpwVqFwoTCJju8LTIteoCFQAAAAAdAAAAABAI&biw=1903&bih=1040#imgrc=n_zd9e2AbrLAOM

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *