گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی ویلای خاص در کرج

در این مقاله طراحی ویلای خاص در کرج خواهیم پرداخت.  استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی ویلای خاص در کرج

 به خانه‌هایی که معمولا در خارج از شهر و در مناطقی با هوای خوب ساخته می‌شوند، ویلا می‌گویند. معمولا ویلاها از چهار طرف باز هستند و بدون محدودیت ساخته می‌شوند. در طراحی ویلاهایی با سبک مدرن، به دنبال طراحان خوب و کار بلد باشید. چرا که برای طراحی ویلای خاص در کرج نیاز به قوانین و اصولی می‌باشد که در آینده برای کارفرمای مربوطه مشکلی ایجاد نکند. ویلا مدرن باید دارای خلاقیت و دقت و تنوع باشد چرا که افراد معمولا بعد از چندین روز کاری برای تعطیلات و آرامش به فضای ویلا وارد می‌شوند.

ویلا کرج ویو

برای طراحی ویلای مدرن زیبا به نکات زیر توجه کنید…

قبل از هرچیزی لازم است بدانیم هدفمان از ساخت ویلا چیست ؟

امروزه به دلیل زندگی در قضای پر از  ترافیک در شهر با آلودگی و شلوغی و سر و صدا، آرزوی هر شخصی است که در فضایی خارج از شهر با آب و هوای مناسب ویلایی مطابق با روحیه خودش داشته باشد.

ویلای خاص کرج

اما در مواردی کارفرما به دنبال ساخت شهرک یا ویلایی بسیار لوکس برای لوکیشن عکاسی است، پس ما باید در وهله اول هدف کارفرما را از ساخت ویلا جویا شویم و بدانیم میزان بودجه مصرفی ما چقدر است و در کارفرما در چه مکانی نیت به ساختن ویلا دارد.

پلان کرج

در طراحی ویلا مدرن، معمار به دنبال خلق فضای کاربردی است زیرا فرم از تقارن تبعیت نمی‌کند و به سمت تعادل رفته است، پس به همین دلیل است که در ویلاهای مدرن فضاهای پرت کمتری دیده می‌شود .

وویلای خ

نور

معمار مربوط باید به مباحث انرژی در ساختمان مسلط باشد.

طراحی ویلای خاص در کرج | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و شرکت ، ساختمان اداری در تهران

در طراحی ویلا به سبک مدرن باید نورگیرهای طبیعی داشته باشیم و تعداد و اندازه نورگیرها سلیقه‌ای است، اما معمولا در ویلاهای مدرن از پنجره با ابعاد بزرگ استفاده می‌شود.

تماس با ما

طراحی ویلای خاص در کرج | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و شرکت ، ساختمان اداری در تهران

محیط زیست

یکی از نکات قابل توجه استفاده درست از مصالح ساختمانی است که به محیط زیست آسیب نزنند، باید از انرژی درست استفاده کرد که جریان درست هوا و کاهش مصرف آب و انرژی را به دنبال داشته باشد.

در ویلای مدرن ردپایی از زمان و مکان و باور و اعتقادات شخص دیده نمی‌شود و ما مستلزم استفادده از تزیینات خاص نیستیم، به روز بودن ویلا می‌تواند سبک زندگی صاحب خانه را فریاد بزند.

https://www.instagram.com/p/CDMFHc8jtHb/

در نتیجه ویلای مدرن را طوری طراحی کنید که امکان گسترش در آینده را داشته باشد، زیرا جمعیت خانواده در طول زمان رو به افزایش است. متکی نبودن بنا به تقارن در این امر بسیار کمک می‌کند که کشیدگی بنا از هر ضلع باعث زیبایی ویلای مدرن ما شود.

طراحی ویلای خاص در کرج | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و شرکت ، ساختمان اداری در تهران طراحی ویلای خاص در کرج | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و شرکت ، ساختمان اداری در تهران

 استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/430164201907775090/

https://modern-villas.com/architecture/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *