گالری ما

اطلاعات تماس

عکس از بازسازی ساختمان

بازسازی تخصص ماست..

بازسازی منزل به دلایل مختلفی می‌تواند  ذهن شما را درگیر کند . فرزندان تازه متولد شده‌ ای داشته باشید . اعضای خانواده‌تان کم کم بزرگ‌تر شده‌اند و یا نیازهای متفاوت ‌تری پیدا کرده‌ اند . از آن ساده‌ تر ممکن است از یکنواختی محیط اطراف خود خسته شده باشید. بازسازی به سبک های متفاوتی صورت می پذیرد . در اینجا با هم چند عکس از بازسازی ساختمان میبنیم .بازسای جزییات ساختمان

عکس بازسازی

 

https://www.instagram.com/p/B9meeQYDbu4/

شرکت معماری طراحی و ساخت تجویدی به صورت تخصصی بر روی یازسازی فعالیت می کند . تجربه در زمینه بازسازی از کارخانه تا منزل ، گروه معماری تجویدی این تضمین را به شما می دهد که فعالیت و کیفیت زندگی شما بعد بازسازی بهبود بخشد . این گروه تلفیق نظریه های علمی با روش های علمی است .

تماس با ما

 

برای دیدن نمونه کارها اینجا کلیک کنید

با گذر زمان ساختمان ها دچار فرسودگی خواهند شد . معمولا افراد هر چند سال یک بار با تعویض رنگ دیوارهای قسمت نشیمن منزل بر این باور است که تغییر اساسی و ویژه ای برای خانه خوم داده است .

عکس بازسازی منزل

بازسازی نمای ساختمان

 وقتی تصمیم به بازسازی  میگیرید باید ابتدا خواسته های خود را نسبت متراژ فضای خود بر روی کاغذ بنویسید . مرحله بعدی این است که اگر تاسیسات یا سیم کشی برای مثال فضای نشیمن عبور کرد است بررسی شوند که از صحت و سلامت انها اطمینان خاطر حاصل شود .

عکس بازسازی منزل مدرن

این نکته در بازسازی بسیار مهم است . زیرا شما اگر فقط به ظاهر بپردازید بعدا دچار مشکل خواهید شد و تمامی زحمات و خرج های شما بیهود خواهد شد .

عکس بازسازی ساختمان

 

 

بازسازی ساختمان های ویلایی قدیمی یکی از فکرهایی است که افراد تصمیم به عملی کردن آن دارند . با زندگی شلوغ شهر نشینی در شهر های بزرگ افراد داشتن یک ویلای هر چند کوچک را ترجیح می دهند . اکثر ویلاها در در اقلیم مرطوب و بارانی ساخته شدن .

عکس بازسازی اشپزخانه

اگر ساختمان ویلایی شما در چنین اقلیمی قرار دارد ، تاسیسات و لوله و کابینت اشپرخانه زودتر پوسیده خواهند شد . بخاطر رطوبت زیاد باید از مصالحی که تا حد ممکن ضد آب باشند . برای به راحتی زنگ نزنند و مقاومت بالایی در رطوبت از خود نشان دهند .

عکس بازسازی خانه

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/534309943291273244/

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *