گالری ما

اطلاعات تماس

مراحل نوسازی ساختمان های قدیمی 

استودیو معماری تجویدی با به روز ترین روش، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. 

بازسازی تخصص ماست…

مراحل بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج

با گذشت زمان وعمر ساختمان ساختمان به بازسازی هایی در مواردی خاص یا به صورت کلی دارد که مراحل نوسازی ساختمان های قدیمی باید به صورت اصولی در امداد هم انجام شود. 
مرحله های بازسازی ساختمان
هدف از نوسازی و بازسازی ساختمان می تواند به دلیل رفع مشکلات اساسی ساختمان باشد و یا تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی برای کاربی خاص یا صرفا جهت توع و تعویض سبک زندگی دلیل دیگر میتواند اصلاح سازه و مقام سازی سازه موجود است .
مراحل نوسازی ساختمان های قدیمی
مراحل نوسازی و بازسازی در ساختمان های قدیمی
مرحله تخریب 
مرحله ساخت 
مرحله داخلی ( الف : گچ کاری وسقف کاذب ، ب : نورپردازی ، ج : کف سازی ، د :رنگ دیوار و سقف ، ذ : اجرای دیوار چوش یا کاغذ دیواری ، ر : قرنیز ، ز : چیدمان 
اجرای اجر بازسازی
مشورت با مهندسین مجرب در زمینه بازسازی میتواند در کاربری صحیح گرفتن از فضاهای مختلف ،امور اقتصادی و طراحی مناسب به شما کمک بسیار کند . در بعضی نوسازی ها شما باید علم براین  اشته باشید که امکان تخریب دیوار یا بهرگیری مناسب از سازه ای می باشد یا نه .
مرحله بعدی اگر تغییر دیوار داشته باشید تخریب می باشد . که هنگامتخریب دیوار باید به نوع دیوار توجه بسیاری بکنید که دیوار باربر هست یا نه. که اگر دیوار باربر توسط مهندس مربوطه شناسایی نشود باعث ضعیف شدن سازه و یا حتی منجر به خراب شدن سقف می شود .
رنگ دیوار مرحله بازسازی
 در مرحله ساخت باید دقت داشته باشید وزن ساختمان را زیاد نکنید که سازه محاسبه شده است  . در واقع استفاده از دیوار های پیش ساخته زمان و هزینه به حداقل می رسد . 
 .در مرحله ی نور پردازی بسیار دقت کنید چون خیلی تاثیر گذار در میزان کیفیت زندگی و دکوراسیون داخلی دارد
test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *