گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی خانه های قدیمی روستایی

در این مقاله به بازسازی خانه های قدیمی روستایی خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

دکوراسیون داخلی سنتی و روستایی

بناها و خانه های قدیمی ایرانی می‌تواند با بازسازی درست، به یک خانه روستایی دنج برای آخر هفته ها تبدیل شود. فرقی نمی‌کند بازسازی خانه های قدیمی روستایی شما در کدام شهر و اقلیم است، مهم این است که درست، اصولی و مطابق با نیازهای تفریح شما بازسازی شود.

بازسازی خانه های قدیمی روستایی

 یک خانه روستایی زیبا، می‌تواند جایگزین مناسب برای ویلاهای لاکچری و لوکس با هزینه های زیاد شود. البته همان طور که گفتیم باید دقیقا مطابق روحیه و اخلاق شما طراحی شود. 

استودیو طرح و ساخت تجویدی
در بازسازی خانه روستایی باید به حفظ فضای روستایی توجه کرد، یعنی بافت ظاهری روستا نباید کامل از بین رود به عنوان مثال در ایران برای بازسازی چنین خانه هایی المان های روستایی باید کاملا رعایت شود.

بازسازی طراحی داخلی روستایی

ستون های چوبی، تیرهای چوبی بالکن ها و ایوان های روستایی باید در تمامی موارد لحاظ و رعایت شود.

بازسازی خانه های قدیمی روستایی
برای مصالح بوم آورد باید بازسازی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال: خانه روستایی متناسب با اقلیم منطقه یک شهر کویری، قطعا متفاوت تر از روستایی در کردستان است.

 طراحی ویلا در کردان ، استودیو طرح و ساخت تجویدی
دلیل آن می تواند این باشد که مصالح مورد استفاده با محیط سازگاری نداشته، همچنین محیط و شرایط اقلیمی منطقه موجب ناکارآمدی فضای مورد نظر می شود .

نوسازی ویلا روستایی
نکته ای که در دکوراسیون خانه روستایی باید به آن بسیار توجه کرد، بافت و متریال مبلمان است. پیشنهادی که ما می توانیم برای زیباتر شدن فضا به شما دهیم این است که از گلیم و کوسن های با بافت هایی از مکرومه حصیر بافی در دکوراسیون خانه روستایی استفاده نمایید زیرا فضا را زیباتر و شکیل تر خواهد کرد.

بازسازی خانه های قدیمی روستایی | طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج
استفاده از صنایع دستی جنس چوب، رنگ فیروزه ای ، گوشه های دنج، کاشی های رنگی می‌تواند طراحی داخلی خانه روستایی شما را جذاب تر کند.

طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج
نکته ای که باید به آن توجه کرد مسیر دسترسی ها و سیرکولاسیون داخلی است، دورنگرا بودن و محرمیت در طراحی پلان باید رعایت شود. قبل از بازسازی خانه روستایی، باید به تاسیسات، اصلاح تاسیسات و لوله کشی ها توجه کرد زیرا بررسی این موارد امری ضرروری است. 

استودیو طرح و ساخت تجویدی
بهتر است ورودی خانه روستایی و بالکن به صورت سنتی و دست نخورده بماند، ولی ترجیحا تمامی درب های ساختمان بازسازی و رنگ آمیزی شوند.

بازسازی آپارتمان در کرج و تهران

در بازسازی حیاط پوشش گیاهی، حوض آب، آبنما و استفاده از دیوارهای کاه گلی یا متریال به روز که به شکل کاهگل که به اسم سیم گل استفاده شود. همچنین طراحی نمای آجری، سنگی که با توجه به اقلیم تعیین می شود، در طراحی حیاط خانه روستایی بسیار تاثیر گذار است.

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

  

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/327496204157936033/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *