گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی ساختمان های قدیمی تخصص ماست…

 

ما در این مقاله موارد زیر رابررسی میکنیم:

تعریف صحیح بازسازی ساختمان های قدیمی

دلایل بازسازی ساختمان های قدیمی

تاثیر بازسازی در محل کار

کمترین هزینه بازسازی ساختمان  های قدیمی

قبل بازسازی ساختمان های قدیمی این نکات را رعایت کنید.

سخن اخر

سوالات متدوال

 

 

بازسازی ساختمان های قدیمی

امروزه بازسازی بسیار در بین مردم فراگیر شده است اما از بازسازی ساختمان های قدیمی تعریف اشتباهی شده است. ما در اینجا به شما تعریف صحیحی از بازسازی را آموزش میدهیم.بازسازی خانه های قدیمی چوبی به مدرن

تفاوت بازسازی ساختمان و مرمت

بازسازی ساختمانهای قدیمی با مرمت ساختمان متفاوت است . مرمت ساختمان به معنی است که  اصلاح مصالح قبلی و هدف از مرمت ساختمان نگه داشتن اثرهنری یا تاریخی ساختمان است اما بازسازی ساختمان در لغت به معنی ترمیم و تعمیر میباشد به این معنی است که ساختمان به وضعیت اولیه خود باز گردد یا از نوساخته شود هدف از بازسازی ساختمان زیبا و کاربردی تر کردن ساختمان است.

بازسازی ساختمان های قدیمی

در ساختمان های که بعد 8تا10سال نمای ساختمان و یا لابی یا ورودی ساختمان نیاز به تغییر میکنند به بازسازی ساختمان احتیاج دارند. در بازسازی داخلی منزل علاوه بر بخشی که ظاهر ساختمان است باید به بخش تاسیسات حتما توجه کرد چون زیرسازی در بازسازی امری مهم است.بازسازی ساختمان های قدیمی رختشورخانه

از بازسازی ساختمان های قدیمی خود چه چیزی عاید شما میشود؟

اول از همه باید بگویم که بازسازی ساختمان های قدیمی شما باعث میشود ارزش ریالی ساختمان شما برای فروش یا اجاره بالا برود .

بازسازی در روحیه و کیفیت زندگی شما تاثیرگذار است و حس راحتی را در شما افزایش میدهد .

شما میتوانید با بازسازی اصولی در مصرف انرژی خود صرف جویی کنید.

علاوه براین نوسازی میتوانید با مقاوم سازی خانه یا محل کارشما خسارات ناشی اززلزله را بگیرد.

 

دلایل بازسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی ساختمان های قدیمی میتواند عوامل و دلایل مختلفی داشته باشد یکی از دلایل میتواند مقاوم سازی ساختمان از نظر سازه ای باشد دلیل دیگری که بازسازی ساختمان میتواند داشته باشد این است که ساختامان مورد نظر از نظر سلیقه و چیدمان فضا مورد قوبل افرادی که در ان قصد سکونت دارند نباشد .

برای مثال یک خانواده 4نفر بعد ازاینکه فرزندان خود ازدواج کردن و یا ماجرت کردن دیگرنیاز به اتاق فرزندان نیست و میتوان خانه مورد نظر از سه اتاق خواب داشتن به دو اتاق خواب تغییر کند و فضاهای دنج به مادر پدر خانواده اضافه کند.

یکی از دلایل دیگر بازسازی میتواند این باشد که برای مثال کابینت یا کناف و یا کاغذ دیواری به سبک مبلمان نمی خورد برای اینکه قابل لمس باشد برای توضیح بالا مثالی عرض میکنم ، وقتی ما دارای مبلمان مدرن هستیم دیگر کابینت ممبران مناسب فضای ما نیست.

گاهی اوقات افرادی هستند کار انلاین انجام می دهند و فضای کاری خود با منزل خود یکی می باشد برای اینکه افراد جامعه بهترین گزینه بازسازی منزل است که اتاق کار به پلان خود اضافه کنند یا اینکه تغییر کاربری اتاق است اتاق کار در منزل باعث بهبود کیفیت کار اینگونه افراد می  شود.

مورد بعدی که میتوان درباره ان صحبت کرد این است که در تحقیقات علمی امده است که افرادی که فعالیت فیزیکی دارند مغز بهتر کار میکند و ارامش بیشتری دارد. افرادی هستن که میخواهند یه باشگاه یا جیم در خانه داشته باشند با بازسازی متناسب با نیاز شما میتوان بهترین طراحی را داشت.بازسازی ساختمان های قدیمی قبل وبعد

ایا کل ساختمان های قدیمی را باید بازسازی کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم هیچ الزامی در بازسازی وجود ندارد میتوان فقط فضای اشپزخانه را فقط اتاق خواب ها را بازسازی کرد . متناسب با بودجه و هدف و نیاز شما میتواند موارد بازسازی تعریف شود .

در مواردی کل منزل بازسازی میشد ولی یکسری فضاها مثل سرویس بهداشتی یا فراموش میشود یا نادیده گرفته میشود برای مثال تراس ، بالکن وپاسیو مورد بازسازی قرار نمیگیرند وقتی تصمیم میگیرید کل واحد خود را بازسازی کنید حتما به این فضاها دقت کنید. امروز با اپارتمان نشینی میتوان فضاهای دنج و دلباز در تراس خود ایجاد کرد.

در یک ساختمان مسکونی حتما الزام براین نیست که شما تمام بخش های ساختمان را بازسازی و نوسازی کنید . برای مثال در منطقه مهرشهر کرج خانه های ویلایی متعددی وجود دارد که افراد گاهی اقدام به دوبلکس کردن خانه خود میکنند. در این گونه پروژه ها وقتی اقدانم به بازسازی میکنیم مطابق نیاز کارفرما حتما نباید کل ساختمانمود بازسازی قرار بگیرد میتوان فط طبقه دوم و پله را اضافه کرد و حتما به بازسازی کل ساختمان نیست.

 حتما بخوانید:   بازسازی محل کار 

تاثیر بازسازی در محل کار

بازسازی محل کار بسیار در عوامل مختلف تاثیر گذار است. ما در روز حداقل 6ساعت تا 8 ساعت در محل کار خود هستیم پس این فضا باید کاملا فضای مناسب شغل ما باشد . دلیل دیگر برای بازسازی محل کار افزایش درامد است .

وقتی شما یک فضای خاص و متفاوت و کاربردی با هر شغلی دارید قطعا مشتری های بیشتری خواهید داشت و میزان درامد شما افزایش میابد. حتی اگر شما مغازه سرویس خودرو دارید میتواند فضای شما دلنشین و معمارانه باشد مهندس پدرام تجویدی به یکی ازاین فضاها سر سزده است من به شما پیشنهاد میکنم که از این ویدیو دیدن کنید.

استراحت برای کارمندان است که هر رءیس و کارفرمایی دوست دارد بیشترین بازدهی را از کارمندان خود داشته باشد این اتاق میتواند بازدهی در کار را بالا ببرد که در موارد خارج از کشور امتحان شده و به این نتیجه رسیده اند که کیفیت کار کارمندان بیشتر می شود.بازسازی ساختمان های قدیمی محل کار

حذف دیوارهای اضافی در بازسازی ساختمان های اداری میتواند تعامل بین کارمندان را زیاد کند و فضای کار بزرگرتر به نظر بیاید.برای مثال تا حالا به نقطه ی مشترک فضای کار گوگل و فیسبوک فکر کرده اید؟ این دو شرکت یه نقطه مشترک دارند که بین کارمندان این دو شرکت بزرگ جهان هیچگونه پارتیشن و دیواری وجود ندارد و کارمندان کاملا در تعامل هستند.بازسازی ساختمان های قدیمی اداره

 

یا مورد دیگر که در بازسازی فضاهای ساختمان های اداری میشود ذکر کرد ایجاد اتاق استراحت کارمندان است که تحقیقات علمی براین نتیجه رسیده اند که وقتی کارکنان تایم وزمان استراحت داشته باشند کیفیت کار انان بسیار مفید بوده است.بازسازی ساختمان های قدیمی استراحت کارمندان

یازسازی ساختمان های قدیمی اتاق کار

در اینجا سوال پیش میاید که برخی شغل های دارای ساختمان های بزرگی هستند را می شود نوسازی کرد ؟

باید گفت بلی بازسازی فضا و محل کارهای بسیار بزرگ ممکن است . مانند کسانی که دارای تالارهای پذیرایی هستند یا باغ تالارهایی که در آن عکاسی عروس دامادها انجام میشود . اینگونه شغل ها هم میتوانند محل کار خود را به صورت برنامه ریزی شده بازسازی کنند .   (مقاله بازسازی تالار پذیرایی)

حتما بخوانید : بازسازی با هزینه کم

کمترین هزینه بازسازی ساختمان

بعضی افراد براین باور هستن که از پیمانکارهای متفاوت در بازسازی خانه خود استفاده کنند باعث کاهش هزینه میشود ولی در عمل این طرز تفکر کاملا اشتباه است زیرا همپوشانی کارها باعث افزایش زمان کار میشود و از کیفیت بازسازی به شدت می کاهد.

هزینه بازسازی به سه دسته اکونومیک (اقتصادی) نرمال و لاکچری تقسیم میشود که بسته به بودجه شما میتوان برای فضای شما طراحی کرد.

گروه استودیو طراحی ساخت تجویدی تلاش خود را براین گذاشته است که به صورت تخصصی در زمینه بازسازی کار کند و شما را از همه ی هزینه های بازسازی خود آگاه کند تا با آگاهی کامل و چشمانی باز با کیفیت ترین اجناس را برای بازسازی فضای خود انتخاب کند و در اخر با بهترین هزینه بهترین فضا را در اختیار دتاشته باشند.

اینجاکلیک کنید.بازسازی ساختمان های قدیمی هزینه

مواردی که باعث میشود شما به بازسازی ساختمان خود فکر کنید ؟

تغییر پلان منزل خود

گاهی تصمیم شما براین است که جای فضای اشپزخانه با اتاق عوض شود یا تغییر فضاهای این چنینی که باعث میشود شما به بازسازی و تغییر فضاهای خود فکرکنید. که این جابجایی ها در پلان باید همه یموارد در نظر گرفته شود برای مثال تاسیسات خیلی مهم تاثیر گذار است در تعویض اشپزخانه که قبل جابجایی باید داکت ها و لوله کشی فاضلاب مورد بررسی قراربگیرد که امکان جابجایی فضا را به شما بدهد.بازسازی ساختمان های قدیمی مدرن

مقاوم ساختمان

در بازسازی ساختمان های قدیمی در بعضی موارد اپارتمان ها یا ویلا ها با تخریب یا تعضیف بخشی از سازه یا سقف روبرو میشوییم که با بازسازی و انتخاب بازسازی مقاوم سازی ساختمان میتوانیم ساختمانی مقاوم در برابر بلایای طبیعی داشته باشیم.

هوشمند کردن منزل خود

امروز با پیشرفت تکنولوزی همه ما به راحت زندگی کردن عادت کرده ایم و تمام وسایل منزل هوشمند میباشد برای اینکه ساختمان یا منزل شما با یان تکنولوژِی سازگار باشد باید بازسازی شود.بازسازی ساختمان های قدیمی هوشمندسازی

بازسازی یا تغییر فضاهای ساختمان

بعضی اوقات تصمیم به این میگیریم یک فضای خود را تغییر بدهیم برای مثال از یک اتاق خواب در خانه استفاده درست و بهینه نداریم و تصمیم داریم اتاق کار یا اتاق مطالعه به منزل خود اضافه کنیم در این موارد باید طبق خواسته ونیاز کارفرما و سلیقه کارفرما اتاق طراحی و بعد بازسازی شود. امروز که زندگی مدرن و شلوغ شده است مادربزرگ و پدر بزرگ ها قطعا با داشتن یک فضای پر از گل و گیاه قطعا خوشحال و سرگرم ودلگرم میشوند که در خانه پدری خود میتوانید این تغییر خواست را اعمال کنید البته بانظر گرفتن همه موارد که برای یک اتاق سبز مهم وضرروی است.

بازسازی ساختمان های قدیمی سبک مدرن

چشم نواز شدن منزل یا زیبایی بیشتر

بعد از روزمرگی و تکراری شدن فضاها انسان نیاز به تنوع و نو شدن دارد و تعویض محل زندگی و یا فروش منزل و منزل جدید خریدن همیشه گزینه مناسب نیست پس باید به گزینه بازسازی فکر کرد و فضای منزل خود را زیباتر و متنوع تر کرد.

در بعضی از فضاها با این که متراژ بزرگ و چشمگیری دارد ولی انسان اصلا احساس راحتی نمیکند برای مثال یک اشپزخانه که مناسب و کاربردی طراحی نشده باشد هرچقدر بزرگ هم باشد خانوم خانه با آن احساس راحتی نمی کند و از فضای خود شکایت دارد در بازسازی ساختمان متراژ تاثیر کمی در کاربردی کردن فضا دارد مهم اصول طراحی فضا است که معمارانه و کاربردی طراحی شود و شما کاملا یک فضای عملکردی داشته باشید.

بازسازی ساختمان های قدیمی دکوراسیون داخلی

 

حتما بخوانید:  تاثیر رنگ ها

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی

وقتی شما دانش روانشناسی رنگ ها را بدانید امر مهمی در دکوراسیون داخلی را یاد گرفته اید . درواقع وقتی تاثیر رنگ ها را روی فضا بدانیم میتوانیم از رنگ درست و صحیح استفاده کنیم. تحقیقات علمی در مورد رنگ ها بیانگر این است که علاوه بر نقش رنگ ها به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی ، بلکه وجود رنگ ها بر روی رفتار افراد و شخصیت آن ها موردی است که حتما باید به آن توجه کرد و آن را در نظر گرفت.

 

تاثیر رنگ در دکوراسیون زرد

همراه بودن با مد دکوراسیون

مبلمان و تنوع این همه ترند های دکوراسیون و منسوخ شدن مبلمان منزل خوشایند بعضی افراد نیست . برای این که چیدمان به روز داشته باشیم میتوانیم گزینه نوسازی را انتخاب کنیم. و با انتخاب سبک دکوراسیون دلخواه خود چیدمان خود را تغییر دهید. برای اینکه از سبک های مختلف چیدمان اگاه شوید وببینید با سلیقه شما کدام سبک مناسب است میتوانید سریال هشت قسمتی اشنایی با سبک های دکوراسیون داخلی را ببینید.بازسازی خانه های قدیمی لوکس

افزایش فضا و برداشتن دیوار

که برای این نکته باید توضیح جامع تری داد چون تخریب دیوار یکی از حساس ترین بخش های بازسازی است اگر دیوار که قصد تخریب آن را داریم دیوار باربر یا به اصطلاح حمال باشد دیگر خسارت وارده قابل جبران نیست . برای تشخیص دیوار باربر باید به ضخامت ان توجه کنیم معمولا دیوارهای باربر نیروی ساختمان را به پی منتقل میکند برای تخریب دیوار بهترین و صحیح ترین کار این است که از یک متخصص سازه کمک بخواهیم که نوع دیوار را تشخیص دهد و بعد اقدام به حذف دیوار کنیم مهندس تجویدی درباره ی دیوار باربر و حذف ان ویدیویی تهیه کرده اند. که میتوانید آن را ببینید.

قبل بازسازی ساختمان های قدیمی این نکات را رعایت کنید.

برای اینکه اسوده خاطر بود باید قبل از هر گونه بازسازی ساختمان باید به این نکات توجه کرد:

به تاسیسات ساختمان باید دقت زیادی کرد چون متاسفانه افراد غیر متخصص در بازار بازسازی اقدام به این میکنند که فقط ظاهر منزل شما را تغییر دهند اما به این که تاسیسات در چه حالی به سر میبرند اهمیتی نمیدهند که این خود به دردسرشما در بازسازی ساختمان بسیار لطمه میزند و ممکن است هزینه شما چند برابر بشود.

حتما به اینکه چه هدفی از بازسازی دارید دقت کنید میخواهید ظاهر خانه خود زیباتر شود و یا میخواهید فضاهای منزل خود را کاربردی تر بکنید .بازسازی ساختمان های قدیمی نوسازی

اگرمیخواهد وقتی خانه خود را بازسازی کردید  تا چند سال درمحل زنگی خود اسوده خاطر و عاری از هرگونه مشکل باشید حتما با مشاوران خوبر مشورت کنید.

امروز رشد تکنولوژی رو به افزایش است باید هنگام بازسازی به این فکر کرد که تکنولوژِی چگونه میتواند در منزل شما به راحت زندگی کردن شما کمک میکند. در این مقاله به شما توضیح داده ایم که خانه های هوشمند چگونه عمل میکنند.

برای بودجه خود در بازسازی ساختمان برنامه ریزی کنید باید بدانید چه مقدار برای بازسازی خود میخواهید خرج کنید برای اگهی از میزان هزینه بازسازی ساختمان خود با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید و سپس اقدام به بازسازی کنید. قابل ذکر است که گروه استودیو ساخت وطراحی تجویدی به شما مشاوره رایگان میدهد. و در اخر به این باید توجه کنید که ایا میزان بودجه شما نیازهای که در ذهن خود دارید براورد میکند.

بازسازی در نمای ساختمان های قدیمی

در بازسازی نمای ساختمان باید ابتدا ببینم چرا باید این امر را انجام دهیم شاید شما فکر میکنید که بازسازی نما یک خرج اضافه است و لزومی ندارد ولی عواملی که باعث میشود شما به فکر بازسازی نما بیوفتید این است که نمای شما نیاز به استحکام سازی دارد. یا مورد دیگر این است که نمای شما نیاز به زیبایی دارد و یا تغییر کاربری میباشد.

about

 

بازسازی ساختمان های قدیمی نمای ویلا

بازسازی نمای ساختمان های قدیمی ابتدا باید طراحی شود و متناسب با طرح تایید شده انتخاب مصالح شود. که در انتخاب مصالح اقلیمی که ساختمان دران وجود دارد بسیار تاثیر گذار است برای مثال اجر در شمال کشور مناسب نیست و شوره میزند.نکات دیگری که قابل ذکر است بودجه کارفرما و همسایگی های ساختمان و ضوابط شهرداری در بازسازی نمای ساختمان بسیار تاثیر گذار است. بازسازی نمای ساختمان با ساخت نمای ساختمان در حال اجرا تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند چون تخریب قسمت مهم هستند که با کمنرین هزینه به ساختمان تخریب انجام شود و نمای جدید اجرا شود. نکته ای که باید ذکر کرد این است که بازسازی نما شما میتواند دلیل براین باشد که نمای شما سالم است ولی شما میخواهید نمای جدیدتر یا متفاوتی بزنید و تصمیم به بازسازی میگیرید و در این زمان باید دقت داشته باشیدکه از مصالح خشک استفاده کنید یا اینکه یه قسمت از نماراانتخاب کنید و مصالح جدید را به ان الحاق کنید.واگر بخواهید کل نما را بازسازی کنید میتوانید اگر کاربری شما اداری است از کامپوزیت یا پوسته ها استفاده کنید.نکته مهم در بازسازی نما این است که یک گروه حرفه ای را انتخاب کنید که بتواند کار نهایی را تمیز و با مقاومت بلا به شما بدهد.

 

شما برای بازسازی خانه خود گروهی رو انتخاب کنید که دارای امتیازات زیر باشد :

-ابتدا مهم بودن سلیقه ی شما و در الوییت گرفتن خواسته و سلیقه شماست . (تحمیل نکردن سلیقه معمار به کارفرما ، امری است که باید معمار به ان توجه کرد زیرا فردی که در ان فضا بعد بازسازی قرار خواهد گیرد باید از فضا لذت ببرد و ازنظر او و اصول معماری چشم نواز باشد . )

گروه متخصص و تحصیلکرده با پشتوانه دستاورد های روز بین المللی-

عالم بر تمامی تکنیک های بازسازی و طراحی برای کاهش هزینه شما-

استفاده از افراد متخصص و حرفه ای در اجرا –

تضمین استفاده از بهترین مصالح و متریال در اجرای بازسازی خانه شما

کاربری ساختمان

به نوع استفاده از زمین ، ساختمان و یا فعالیتی که در ان مکان یا قطعه مالک انجام میدهد نوع کاربری میگویند . که تغییر نوع کاربری بر توان و عهده و اختیارات مالک است .طبق بند24ماده55قوانین شهرداری همه ساختمان ها و املاک باید دارای پروانه باشند. وقتی پروانه برای ساختمان صادر میشود . باید نوع کاربری و وع استفاده از ان در پروانه ذکر شود .

رسیدگی و پیگیری به تخلفات تغییر کاربری در صلاحیت کمیسیون ماده100 قوانین شهرداری می باشد . در واقع شهرداری مسئول رسیدگی به آن است .

بازسازی ساختمان در تهران

به علت اینکه در تهران ساختمان های فرسوده زیاد هستند و هنگام بازسازی بناهای فرسوده همراه با مشکلات سازه ای هستند باید توجه به سازه و مقاومت ساختمان را در نظر داشت . هر ساختمانی بعد از گذشت زمان احتیاج به بازسازی و نوسازی دارد . دلیل نوسازی ساختمان سیستم لوله کشی در ساختمان ، گچ کاری ، نمای ساختمان ، کف پوش ها و …

بازسازی خانه های کوچک

افرادی که ساکن اپارتمان های کوچک هستند بر این باورند که همیشه فقط یک مدل میتوانند منزل خود را دکور و چیدمان کنند . با افزایش جمعیت در کرج باعث شده است که بازسازی اپارتمان های کوچک زیاد شود . زیرا افراد مشتاق به ایجاد فضای نو و مطابق با سلیقه و نیاز های خود هستند .

بازسازی اپارتمان کوچک پارتیشن

بازسازی داخلی

برای بازسازی داخلی منزل خود ابتدا باید نیاز های خود را بر روی کاغذ لیست کنید . یعنی انتظار شما از بازسازی داخلی چیست و میخواهید چه فضاهایی تغییر کنند . یا چه فضایی میخواهید اضافه کنید . تغییر کاربری که میخواهید در فضا ایجاد کنید . درواقع هرچه در رویا و ذهن خود است باید در نظر گرفته شود .

بازسازی داخلی اشپزخانه2

بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

وقتی تصمیم به بازسازی منزل میگیرید میزان بودجه شما برای تامین خواسته های شما در بازسازی تاثیر زیادی دارد . راه کارهای متفاوتی جود دارد برای کاهش هزینه در بازسازی منزل شما . برای مثال بجای استفاده از پارکت ها در کف سازی خود میتوانید نوسازی کف خود را با سرامیک های طرح پارکت استفاده کنید . راه حل های بسیار زیادی است .

هزینه بازسازی منزل شومینه

حتما بخوانید بازسازی صفر تا صد 

ابتدا باید با یک تیم طراحی و اجرا که متخصص در بازسازی هستند بپردازید . به شرکت معماری اقدام به تعیین نیاز ها و نقشه های کلی میکند . سپس محاسبه بودجه شما ، یعنی بودجه شما چقدر از نیازهای شما را پاسخ گو است …..

 

 

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی مدرن

وقتی یک فرد تصمیم به بازسازی می گیرد باید بعد از مرحله انتخاب گروه مهندسی برای بازسازی منزل خود به سبک مورد علاقه خود فکر کند …

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

بازسازی منزل مسکونی یکی از فرصت هایی است که به شما امکان داشتن فضای خوب را می دهد . تا انچه در رویای خود دارید به واقعیت بپیوند . افرادی هستند که خواستار این هستند که بازسازی منزل به سبک کلاسیک باشد .

در بازسازی به سبک کلاسیک باید به نکاتی توجه کرد که اصول این سبک هستند …..

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی شبی شیک

احیا کردن مبلمان قدیمی و بازگشت ان ها به چرخه دکوراسیون داخلی منزل شما بسیار حس جذاب دارد و در واقع یک امر اقتصادی هم در این سبک است . تهیه یک میز خراش خورده که با چوب ارزان قیمت ماج تهیه شده است کار سختی نیست . وجود چنین مبلمان و اکسسوری هایی که از دل طبیعت امده اند حس خوب و دلنشینی به افراد خواهد داد ……

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

استفاده از رنگ های روشن و سفید در این سبک ممنون است . به این دلیل کاربردی ندارد که از گرمی فضا کم میکند . از رنگ های خنثی و رنگ های طبیعی میتوان در هنگام بازسازی منزل خود استفاده کنید .

برای اینکه فضای سرد و خشک دکوراسیون صنعتی از بین برود از رنگ های قهوه ای خرمایی نارنجی باید در ترکیب رنگی دکوراسیون استفاده بشود . وقتی در دکوراسیون خود از مصالح طبیعی مثل اجر چوب سنگ استفاده کنید در واقع رنگ های گرم طبیعی را وارد رنگ بندی فضای خود کردید ….

 

بازسازی مهد کودک و اتاق کودک

بازسازی مهد کودک یا مکانی که قرار است کودک در ان قرار بگیرد بسیار مهم است . در واقع این نوع بازسازی در دسته بازسازی حساس قرار می گیرد . مراحل طراحی و بازسازی مهد کودک و اتاق کودک باید به گونه ای باشد هیچ گونه اسیب روحی و جسمی به کودک وارد نکند ….

بازسازی بالکن

وجود بالکن در خانه های امروزی یک اپشن و جز ویژگی های مثبت خانه ها به حساب می اید . به علت متراژ بسیار کم ، بازسازی بالکن و طراحی  تراس  ها دچار مشکل می شود . اما باید گفت کافی است مقداری سلیقه به خرج دهسم تا یک فضای کاربردی و زیبا داشته باشیم ….

 

بازسازی نشیمن

وقتی تصمیم به بازسازی نشیمن میگیرید باید ابتدا خواسته های خود را نسبت متراژ لفضای خود بر روی کاغذ بنویسید . مرحله بعدی این است که اگر تاسیسات یا سیم کشی از نشیمن عبور کرد است بررسی شوند که از صحت و سلامت انها اطمینان خاطر حاصل شود . این نکته در بازسازی بسیار مهم است . زیرا شما اگر فقط به ظاهر بپردازید بعدا دچار مشکل خواهید شد و تمامی زحمات و خرج های شما بیهود خواهد شد .

برای دین عکس بازسازی از ساختمان های قدیمی ایننجا کلیک کنید

بازسازی نشیمن طراحی نشیمن

بازسازی اشپزخانه

اشپزخانه فقط محلی برای پختن غذا نیست . چون افراد خانواده ساعات طولانی در فضای اشپزخانه به سر میکنند . پس باید فضا ی آن دارای اصولی باشد که مکانی بهینه داشته باشیم . بازسازی اشپزخانه  بسیار با دقت باید انجام شود ….

بازسازی در اشپزخانه باید خیلی با احتیاط و در نظر گرفتن همه عوامل صورت گیرد . تاسیسات و تهویه و لوله کشی در بازسازی جز اولین گزینه ها می باشد که باید بررسی شود . اگر مواردی که ذکر شد مورد توجه قرار نگیرد باعث می شود بازسازی شما بیهود باشد و اافزایش هزینه برای شما خواهد داشت …

بازسازی کارخانه

شرکت معماری طراحی و ساخت تجویدی به صورت تخصصی بر روی یازسازی فعالیت می کند . تجربه در زمینه بازسازی کارخانه ، گروه معماری تجویدی این تضمین را به شما می دهد که فعالیت و کیفیت کارخانه شما بعد بازسازی بهبود بخشد . این گروه تلفیق نظریه های علمی با روش های علمی است …

بازسازی اتاق کودک و نوزاد

طراحی اتاق کودک باید متناسب با سن کودک طراحی شده باشد . برای مثال ما از یک اتاق برای فرزندمان میخواهیم استفاده کنیم به مدت 5 سال و کودک ما 7 سال است . پس یک اتاق باید طراحی کنیم برای رده سنی 7تا 12 سال . اتاق کودک اول از همه باید باعث آرامش کودک شود و اگر طراحی اتاق با جنبه آموزشی طراحی شود بسیار مفید است . برای طراحی داخلی اتاق کودک باید از رنگ های مناسب استفاده کرد که انرژی کودک کنترل شود یا افزایش یابد . رنگ های آبی ، نارنجی ، سبز میتواند رنگ های مناسب با ترکیب مکمل های خود باشد ………

بازسازی ساختمان و تبلیغات

یک نکته دیگر که هنگام بازسازی محل کار میتوان از آن استفاده کرد برای تبلیغ شغل خود چسباندن استیکر است . با استفاده از استیکر های چاپی آماده یا چاپ استیکرهای سفارشی منحصر به فرد شغل خود ، می توان یک تبلیغ خوب برای کار خود انجام داد ….

بازسازی استیکر

عرصه بندی پلان مسکونی

عرصه بندی در پلان معماری بسیار مهم است . زیرا باعث می شود پلان دارای ارزش کافی از نظر خصوصی و عمومی تقسیم بندی شود . به فضاهایی که کنار هم و در ارتباط با هم هستند در واقع در یک گروه یا دسته قرار می گیرند عرصه گفته می شود .  به طور کلی بخواهیم درباره تقسیم بندی فضا در پلان صحبت کنیم باید بگوییم که فضا را میتوان به چند بخش فضای عمومی ، فضای خصوصی ، فضای نیمه خصوصی – نیمه عمومی تقسیم کرد …

“>بازسازی باغچه

بازسازی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید

طراحی و دکورسیوان داخلی به ظاهر امر ساده به نظر می رسد . اما برای داشتن یک فضای خوب و زیبا و کاربردی باید یه خانه خود را بدست یک متخصص بدهیم . بازسازی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید طرفداران بسیار زیادی دارد ….

دکوراسیون داخلی 2020

هر ساله دکوراسیون داخلی مانند عرصه های دیگر ، صنعت مد و لباس با ویژگی های منحصر به فرد ان سال ارائه می شود . طراحی دکوراسیون داخلی 2020 مانند سال های گذشته با تغییراتی همراه بود است .به طور کلی بخواهیم بگوییم نورپردازی خاص و دکوراسیون مدرن و لاکچری دهه80 امسال بسیار دیده می شود …

دکوراسیون داخلی مبلمان2020

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی امروزه برای همه قابل اهمیت است . انتخاب نوع سبک دکوراسیون ، نحوه چیدمان ، نورپردازی جزع مسائلی است که هنگام طراحی دکوراسیون ذهن افراد را مشغول می کند . دکوراسیون داخلی پذیرایی برای افراد مهمتر یا باید این گونه گفت قابل توجه تر است …..

دکوراسیون داخلی منزل لاکچری

 

مراحل نوسازی ساختمان های قدیمی
با گذشت زمان وعمر ساختمان ساختمان به بازسازی هایی در مواردی خاص یا به صورت کلی دارد که مراحل نوسازی ساختمان باید به صورت اصولی در امداد هم انجام شود..

دکوراسیون داخلی سنتی و روستایی

بناها و خانه های قدیمی ایرانی میتواند با بازسازی درست به یک خانه روستایی دنج برای اخر هفته ها تبدیل بشود . فرقی نمیکند خانه روستایی شما در کدام شهر و اقلیم است ، مهم این است که درست و اصولی بازسازی شود و مطابق نیازهای تفریح شما باشد .
در بازسازی خانه روستایی باید به حفظ فضای روستایی توجه کرد یعنی نباید کامل از بین ببرود برای مثال در ایران المان های روستایی باید کاملا رعایت شود

 

بازسازی فروشگاه

بازسازی فروشگاه و طراحی معماری اصوی فروشگاه ها یکی از مهم ترین عوامل در میزان درامد و کسب و کار هست به خصوص که با پیشرفت تکولوژی افراد ترجیح میدهند کمتر در فروشگاه بمانند باید طراحی داخلی فروشگاه بسیار منحصر به فرد و جذب کننده باشد .
وقتی شما تصمیم به بازسازی فروشگاه خود مکیگیرید باید حوضه ی تغییر و نوسازی را مشخص کنید برای مثال اگر فروشگاه شما بزرگ است و تفکیک فضا نشده است و یا فروشگاه شما مشکل سازه ای و استقامت دارد که مورد بازسازی باید قرار بگیرد .
بعد  که حوزه بازسازی مشخص شد وارد بخش طراحی داخلی فروشگاه میشویم قبل طراحی باید سوالی از خوذ بپرسید که ایا فروشگاه من ویترین یا قسمتی به عنوان بیانگر حوزه ی کاری را دارد و معرف محصولات شما است ؟
ایا نورپردازی فضای داخلی فروشگاه من کارایی مناسب دارد یا باید در گزینه بازسازی و طراحی قرارگیرد؟

 فروشگاه سبزیجات

بازسازی ویلا سنتی ایرانی

نمای اجر میتواند تمام سخن یک  ویلای سنتی را بازگو کند . طراحی تراس و بالکن به عنوان بهار خواب میتواند فضایی دنج برای دوستداران باغ ویلا به سبک سنتی باشد . یکی از مهم ترین عنصر هایی که در باغ های سنتی ایرانی باید طراحی شود حوض و یا حوضچه می باشد . حوضه ی که شما طراحی میکنید میتواند به الاچیق شما دسترسی داشته باشد یا با تخت های سنتی چوبی فضای نشیمن افراد را پیش بینی کند.

بازسازی سنتی

بازسازی خانه در تهران

 

برند هایی از تجهیزات در هنگام بازسازی در شهر تهران که مورد استفاده قرار میگیرد که ین افراد مرسوم است به این صورت است : کلید و پریز برند ایرانی دلند مهسان خارجی ویکو ، پنجره وینتک هافمن ، کاشی سرامیک سینا تبریز ، رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور ، شیرالات قهرمان ، لوله اتصالات اذین یزد ایزی پایپ و… اما قابل ذکر است که این برند ها باید مطابق بودجه و منزل شما و کارایی که مد نظر کارفرما است انتخاب شوند بسیار برندهای مطرح و کارامد هستند که ذکر نشده است .

مراحل بازسازی تهران

بازسازی خانه در شهر کرج

وقتی نیاز به بازسازی ساختمان و خانه دارید ، اولین فکری که به ذهنتان میرسد مشورت با یک بنای خوب است . بازسازی خانه در شهر کرج به دلیل وجود ساختمان های قدیمی بسیار در این شهر یکی از پر درخواست ترین موردها در تغییر فضای خانه است .

بسیاری از خانه های قدیمی کرج نیاز به مرمت و بازسازی دارند و خیلی از ساختمان ها تازه ساز نیز نیاز به تغییر و بهینه سازی دارند .

در این زمینه میتوان از یک استاد کار بنایی ماهر کمک گرفت . اما سوال این است ایا کمک گرفتن از تجربه یک بنا کافی است ؟

برای هر کدام خدمات بنایی مانند گچ کاری ، سیمانکاری کاشی کار و … میتوانید متخصص و استادکار ماهر پیدا کنید ؟

ایا علم معماری و سازه برای منزل شما نباید در نظر بگیرید؟

کار بنایی در کرج را به چه کسی بسپاریم ؟

ایا در این تغییرات منزل نورپردازی یا عوامل دیگر مربوط به اقلیم شهر کرج نباید در نظر گرفته شود ؟ ………

 

کرج

بازسازی آپارتمان

تصمیم به بازسازی آگارتمان اصلا تصمیم ساده ای نیست . کارهای زیادی باید انجام شود تا وضعیت غیر مطلوب یک خانه قدیمی را سامان بخشید . بازسازی آگارتمان در شهر تهران توسط یک تیم مجرب با گروه اجرایی و طراحی حرفه ای میتواند خانه شما را به بهترین شکل متناسب با بودجه شما بازسازی کرد ….

سخن اخر

بازسازی منزل یا بازسازی محل کار شما تاثیر مستقیم در کیفیت زندگی شما دارد ولی این کیفیت و روحیه و فضای خوب در صورتی امکان پذیراست که شما بازسازی خود را به متخصص این کار دهید که کاملا فضای شما را معمارانه طراحی کند و چیدمان شما دلنشین وکاربردی باشد. مثل این میماند که وقتی ما بیمار میشویم سراغ دکتر متخصص بیماریمان میگردیم و نتیجه را از او میخواهید پس بازاسزی منزل شما یا مبازسازی محل کار شما نیاز به یک متخصص دارد.

استودیو ساخت و طراحی پدرام تجویدی تخصص در زمینه بازسازی دارد و باتجربه و علمی که براین کار دارد فضای مناسب با نیاز شما طراحی و اجرا میکند.تیم اجرایی استودیو تجویدی با رساندن خطا به صفر در اجرای بازسازی این اطمینان را به شما عزیزان میدهد که فضایی متفاوت وخاص خودشما را تجربه کنید. برای تماس با ما و استفاده از مشاوره رایگان ما روی تماس با ما کلیک کنید.

 

بازسازی ساختمان های قدیمی شرکت معماری

 

 

 

سوالات متدوال

 

هزینه بازسازی یک واحد چقدر ؟

تو مقاله سایت براتون توضیح دادم که هزینه بازسازی به عواملی بسیاری بستگی  دارد میزان تغییرات شما و متراژفضای شما کاربری و خواسته های شما برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

بازسازی خونه چقدر طول میکشه؟

استودیو ساخت و طراحی تجویدی با داشتن تیمی مجرب و تجربه بازسازی در بازه زمانی بسیار کم به شما اطمینان میدهد که بسته به میزان کار بازسازی شما در حداقل زمان ممکن انجام شود. گروه ما تجربه حداقل زمان در بازسازی یک واحد مطب را دارد که این بازسازی با حداقل زمان با بهترین کیفیت به درخواست کارفرما اجرا شد.

بازسازی چه فایده های داره؟

برای هر فرد بازسازی میتواند مزایا یا فواید متفاوتی داشته باشد در واقع هرکسی از بازسازی فضای مورد نظر خود هدف مشخصی دارد.استودیو طراحی وساخت تجویدی همیشه سعی براین داشته است که بهترین پیشنهادها را بدهد تا بیشترین فایده را داشته باشد.

تفاوت نمیکند شما منزل خود یا محل سکونت را بازسازی کنید این تغییر باعث افزایش کیفیت زندگی شما میشود ساختمان ها به مرور زمان کیفیت خود راازدست میدهند و کارایی گذشته را ندارند. تاسیسات ، کابینت ، لوله کشی ها به خوبی این فرسایش را نشان میدهند. دیگر فایده بازسازی حس زیبایی شناسی است که بهبود میبخشد. انسان ذاتا زیبایی را دوست دارد و در فضای زیبا زندگی کند حس خوبی دارد.

افزایش ایمنی نکته دیگری است که میتوان جز فواید بازسازی در نظر گرفت. ساختمان فرسوده از نظر سازه میتواند مشکل ساز شود درست است این اتفاقات به ندرت رخ میدهند ولی زمانی که رخ میدهد به جان و مال خسارات جبران ناپذیری وارد میکند.

درمقاله بالا از فواید بازسازی ذکر کردیم که به ارزش ریالی ملک می افزاید چه برای اجاره چه برای فروش ملک.

رنگ آمیزی در بازسازی مطب چه تاثیری داره؟

رنگ امیزی روانشناسی محیط دارد و باید طبق محیطی که قرار است دکوراسیون بشود رنگ و طیف رنگی انتخاب شود معمولا در مطب و مراکز درمانی از رنگهای ارامش بخش استفاده میشود.

فضای باز باغ هم میشه طراحی و بازسازی بشه ؟

بله قطعا فضای باز و لنداسکیپ یکی از گزینه های بازشازی است که محوطه باید حتما اصولی و زیبا طراحی شود. درواقع باغ باید ظاهری زیبا و مرتب داشته باشد و درعین حال طبیعت خود را حفظ کند.برای مثال پله های سنگی که نامرتب برش خورد میتواند حس فضا را بهتر کند.استفاده گیاهان مناسب در کنارهم در کاربردی بود باغ شما کمک میکند و اقلیم منطقه بسیارتاثیزگذار است.

در بعضی از باغهای بزرگ باید حس سفر در طبیعت راایجاد کرد که با راهای سنگی یا چوبی میتوان این حس را انتقال داد.در بعضی از طراحی و بازسازی باغ ها یا فضای سبز کارفرما درخواست فضای بازی برای کودک داردکه بازسازی مناسب میتوان یک حیاط بازی رویایی ایجاد کرد.

نکته ای دیگر در بازسازی باغ یا محوطه خیلی مهم است نورپردازی است که باید نورپردازی به گونهی انجام شود که به گیاهان لطمه نزند و به گونه ای باشد که روشنایی باغ را درشب تامین کند. و بسیار نکات دیگری که درلنداسکیپ و طراحی باغ میتوان رعایت کرد.

اصول کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت در آشپزخانه عنصری مهم و تاثیر گذار است  . در اینجا باهم به بررسی اصول کابینت آشپزخانه مدرن میپردازیم .

کابینتی که از چوب ام دی اف و یا های گلاس استفاده شود و دارای جزییات طراحی نباشد را کابینت طراحی مدرن میگویند . درواقع کابینت های کلاسیک و ممبران دارای گل هایی به عنوان سر در و یا سر ستون هایی برای تزیین کنارهای هود ، که تماما با جزییات هستند .

 

منابع : عکس

https://www.pinterest.com/pin/292522938295596271/

https://www.pinterest.com/workspacery/creative-office-spaces/

https://www.pinterest.com/workspacery/creative-office-spaces/

https://www.pinterest.com/andrewwoodford5/

https://www.pinterest.com/luxuryinteriors/office/

ویدیو

https://www.aparat.com/search/%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C

نویسنده : پدرام تجویدی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *